תקיפה נוספת

דיווח בסוריה: 4 הרוגים בתקיפה ישראלית בדמשק

בסוריה דווח כי כוחות חיל האוויר תקפו יעדים בדמשק, כשמערכות ההגנה האווירית יירטו מספר טילים. לטענת גורמים בצבא אסד, 4 חיילים סורים נהרגו ו-4 נוספים נפצעו בתקיפה

דיווח בסוריה: 4 הרוגים בתקיפה ישראלית בדמשק
צילום: תקיפה בסוריה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כלי התקשורת בסוריה דיווחו הבוקר (שני) כי ישראל תקפה במהלך הלילה מטרות באזור דמשק, כאשר לטענתם מערכות ההגנה האווירית הופעלו ויירטו מספר טילים. לטענת גורמים בצבא, 4 חיילים סורים נהרגו ו-4 נוספים נפצעו בתקיפה.

"בסביבות השעה 02:20 לפנות בוקר, האויב הישראלי פתח בתקיפה אווירית מכיוון רמת הגולן, כשהוא מכוון לכמה מטרות בסביבת העיר דמשק" אמרו בצבא אסד. "מערכות ההגנה האווירית הסוריות יירטו את הטילים הישראליים והפילו חלק מהם. בתקיפה נהרגו ארבעה חיילים ונפצעו ארבעה נוספים, וכן נגרם נזק לציוד".

טיל סורי רמת הגולן
טיל סורי רמת הגולן| צילום: התפוצצת טיל נ.מ. בסוריה (צילום מהטלוויזיה הסורית)

זו הפעם הראשונה שבה מדווח על תקיפה בסוריה המיוחסת לישראל מאז ה-19 ביולי, אז נטען כי ישראל תקפה מספר יעדים באזור דמשק. לפי משרד הביטחון הסורי, 2 חיילים נפצעו בתקיפה. על פי ההערכות התקיפה ביולי כוונה נגד אתרים צבאיים ומחסני אמל"ח של אחת מחטיבות חיזבאללה בדמשק.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
משה
07.08.23

מלח הארץ שוב מסכנים את חייהם.בשביל המטורללים. דיסטל מאי גולן קרעי אמסלם סמוטריץ ובן גביר סטרוק האישה מימי אברהם דוחה סון הר מלך.חחחחח עם הטרבוש ההודי. ועוד עוד.