חדשות המגזר

מקומם: שוטר איים לעצור את הרב הסרוג בן ה-73. צפו

הרב פרופ' יואל אליצור, בן ה-73, עלה להר הבית וביקש מהשוטר לנהוג על פי הנהלים הנהוגים בהר. בתגובה איים השוטר על הרב אליצור במעצר. צפו בתיעוד

מקומם: שוטר איים לעצור את הרב הסרוג בן ה-73. צפו
WhatsApp Video 2023-08-06 at 16.29.48
WhatsApp Video 2023-08-06 at 16.29.48| צילום: שוטר מאיים במעצר על הרב יואל אליצור

ביום חמישי האחרון שוטר איים במעצר על הרב פרופ' יואל אליצור בגלל שהעז 'לדבר על הנהלים' בהר הבית.

לאחרונה, גורמים במשטרה מעבירים מסרים לפעילי ארגון 'בידינו' כי אם ימשיכו להפיץ סרטונים בהם נראים יהודים מתפללים בהר, המשטרה תקשיח עמדות ותגביל עוד יותר את העולים.

תום ניסני, מנכ"ל 'בידינו' מסר לסרוגים: "על עיכוב קצר של אביב גפן בקפלן מדינה שלמה שמעה והזדעזעה. אבל בהר הבית כל שוטר אדון לעצמו ומרשה לעצמו לעשות הרבה יותר ממה שהיה מעז לעשות במקומות אחרים".

"הר הבית הוא נקודת המבחן לאכיפת החוק ולשוויון בפני החוק, אסור שהוא יהיה אקס טריטוריה שבה משפילים אנשים", אמר ניסני.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

47
32
שלי
06.08.23

רק אתם לא מבינים שהר הבית זה המקום הנפיץ ביותר במזרח התיכון והמשחיים האלה לא מבינים תמיד עושים דווקא רק לפצל המדינה לשניים אי אפשר לחיות עם החנויקים האלה תהיה מדינת ישראל ומדינת יהודה שהם יגנו על עצמם הגיע הזמן וגם לצאת לעבודה הפאריירים ניגמרו

1
דואל
06.08.23

השוטר הדרוזי מזלזל ברב שעולה להר יודע שאסור השוטר הדרוזי מזלזל ברב הזקן שעולה להר הבית כי גם הוא עצמו יודע שאסור ליהודים הילכתית לעלות ומתיחס אליו בבטות ובזלזול ומגיע לו יחס זה.

2
מורה הוראה
06.08.23

אני מעדיף את הערס/פיתות שעולה עם 1000 מאבטחים הוא מסמל יותר מכל את השילוב של פאשיזם + טירוף משיחי שעובדים במרץ על הרס המדינה הציונית.

3
שמע ישראל
06.08.23

אם היית יודע מיהי ציון כנראה שגם למה אתה שם אם אתה עדיין לא יודע לך ללמוד בטרם תמשיך ללמד!

4
שמואל
06.08.23

אים ככה אז הערבים קדושים?

5
דוד
06.08.23

שלום נבער השמאל המטורלל מצא מילה חדשה 'משיחיים' פלא עצום, יהודים מחכים למשיח, ובאו לארץ מתוך אמונה זו, ועתה הם 'משיחיים' כמה טפשות יש בציבור החילוני, כמה נבערות, כמה תאווה ורשעות! לכו ללמוד טפשים, ואחר כך אולי תבואו לאחיכם החכמים ותבקשו שיעבדו אולי ב8200 עם הסרבנים או עם הטייסים או אולי עם חלוץ שמבקש להבעיר את המדינה או ברק

31
אברהם-ישעיהו
06.08.23

הוא רב ? ואינו יודע שאסור לעלות להר הבית ? נשמע רע מאד.

1
אני
06.08.23

תוכן פוגעני של בן בליעל

2
יניב
06.08.23

בינו בוערים בעם בתגובתך המרושעת, בזת לחכם, ושימשת כלי משחק בידי אויבנו המחבלים הערבים והשמאלנים המטורללים (י''א - מרושעים) הרב מאזוז (שאתה לדעתי, אבק כעל רגליו), הביא בשיעורו האחרון, שהחשש שעליו אתה מדבר אינו שייך באנשים שנזהרים במיקומים שאין בהם חשש, ושעולים בטהרה להר הבית, ומלבד זה, שיטת הראב''ד, שהקדושה נעלמה ועוד - נסיים, וכסילים מתי תשכילו

30
שמעון.א
06.08.23

כול ישראל היתה ותמשיך להיות הכי נפיצה אלא אם נעלם/נחוסל אז מה אתה מציע שנרים ידיים ונשחט או שנברח צריך להפגין נחישות החולשה התמידית בעת האחרונה היא שגורמת לשכנים להאמין שיוכלו לנו שמעון.א