אבו מאזן: להפסיק התקיפות הישראליות בעזה
מבצע צוק איתן

אבו מאזן: להפסיק התקיפות הישראליות בעזה

בהודעה שפרסם יו"ר הרשות הפלסטינית, קרא אבו מאזן לקהילה הבינלאומית לפעול להפסקת התקיפות הישראליות בעזה. עם זאת לא נשמע מפיו גינוי על ירי הטילים לעבר ישראל. במסגרת מבצע 'צוק איתן' תקף צה"ל את בתי בכירי החמאס

אבו מאזן: להפסיק התקיפות הישראליות
  אבו מאזן. מגנה את תקיפות צה"ל בעזה (פלאש 90)

מבחינת יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, הירי הפלסטיני לעבר ישראל הוא לגיטימי וכי את הירי הישראלי צריך לגנות. אחרת אי אפשר להסביר את דרישתו לגינוי התקיפות הישראליות בעוד הוא אינו מגנה את הירי מרצועת עזה. בהודעה שפורסמה אמש (שני) בסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית "וופא" קרא אבו מאזן לקהילה הבינלאומית להתערב בנעשה בישראל ולבלום את ההסלמה הישראלית המסוכנת, כדבריו. בדבריו, הדגיש אבו מאזן הדגיש את חשיבות השמירה על הסכם הרגיעה כדי לשמור על חיי בני העם הפלסטיני ורכושם. "ההנהגה הפלסטינית פועלת כל העת ומקיימת מגעים עם מספר גורמים בינלאומיים שיפעילו לחץ על ישראל להפסיק את תקיפותיה בעזה", נמסר. ראוי לציין, כי בכל דבריו של יו"ר הפלסטינית אין התייחסות לירי הטילים מעזה לישראל או להתפרעויות של ערביי ישראל בערים השונות בארץ. בתוך כך, אמש יצא לדרך מבצע 'צוק איתן' בעקבות ירי הטילים ההולך וגובר לעבר ערי ישראל. על פי הדיווחים, בלילה תקף צה"ל 50 מטרות ביניהןבתי הבכירים של חמאס.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
והאו"ם האנטישמים בטח עוד יגנו אותנו
חחחח | 08-07-2014 10:44
ביבי לא הבנת שאין מי שיתמוך בנו? גם בגרמניה הנאצית את אף אחד בעולם כלום לא עניין, הפעם זה הזמן להיכנס בכל הכוח עד שאין למאס ופתח כלום, עד שהם יתחננו לשלום.