הרבנות הראשית לישראל

הרב לאו מגנה: אנרכיה שמתבצעת באופן בלתי חוקי

נשיא בית הדין הרבני הרב דוד לאו מגנה את ההפגנה האלימה מול בית הדין בתל אביב: "אני פונה לרשויות אכיפת החוק בישראל ודורש לטפל במעשים אלו במלוא חומרת הדין"

הרב לאו מגנה: אנרכיה שמתבצעת באופן בלתי חוקי
צילום: חן שימל

נשיא בית הדין הגדול הרב דוד לאו מגנה את ההפגנה האלימה מול אולם בית הדין הרבני בתל אביב הבוקר (ג') במסגרת יום האנרכיה של השמאל.

מאות מפגינים הגיעו לרחוב שאול המלך בתל אביב, ניסו לפרוץ לתוך המבנה ונעצרו על ידי המאבטחים. הם המשיכו לעמוד מבחוץ לנסות לעקור את הדלתות, לדפוק על הקירות ולהתפרע בכניסה. הדיינים ועובדי בית הדין ננעלו בתוך המבנה.

הפגנה רבנות
הפגנה רבנות| צילום: בית הדין הרבני בת"א בזמן המצור (צילום: חן שימל)

"אני מוחה נמרצות כנגד התנהגות חסרת תקדים וחסרת אחריות של קומץ קטן אשר מונע מדיינים להגיע אל בית הדין וכן מונע מציבור באי בתי הדין וילדיהם אשר עניינם אמור לידון היום בפני בית הדין לקבל את יומם" מסר הרב לאו לסרוגים

"זו אנרכיה אשר מתבצעת באופן בלתי חוקי ולא דמוקרטי. דייני בית הדין לא ירתעו וימשיכו לעשות מלאכתם נאמנה למען אזרחי מדינת ישראל. אני פונה לרשויות אכיפת החוק בישראל ודורש לטפל במעשים אלו במלוא חומרת הדין."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

8
6
איש מביך
18.07.23

אוכל חינם מכף ידו של המשטר מלקק לשילטון

1
הבנתה זבל חלול, התגובה של אינגריד מיועדת
18.07.23

התגובה מעליך היא מיועדת לטינופתת ארור כמוך הומו בן של כלבה גרמניה שהביאה את הזבלים כמוך

5
אינגריד הזו...ה מברלין שהביאה נאצי בן של
18.07.23

ימח שימך צלוב נוצרי נאצי בן של אינגריד השרמו..ה שהביא מטונף מכוער נורי ארור כמוך צריכים להחזיר לגרמניה הנאצית ולתת להם שישרפו אנטישמי ארור כמוך,

4
לא ידוע
18.07.23

כל הכבוד לרב הראשי האשכנזי של מדינת ישראל, צודק. שכותבי התגובות האחרונות שילכו כבינימט שמאלנים מגעילים.