חדשות

מחווה מרגשת: מסע הצדעה ללוחם שנפל במבצע בג'נין

המסע האחרון: במחווה מרגשת, מאות אופנוענים ליוו את האופנוע של דוד יהודה יצחק ז"ל שנהרג במבצע 'בית וגן' בג'נין לפני כשבוע. המסע הסתיים בבית משפחתו של דוד בבית אל

מחווה מרגשת: מסע הצדעה ללוחם שנפל במבצע בג'נין
צילום: (צילום: דוברות בית אל)

הערב (שני) התקיים מסע אופנועים להחזרת האופנוע של הלוחם דוד יהודה יצחק ז"ל שנפל במבצע 'בית וגן' בג'נין לפני כשבוע. דוד אהב אופנועים ונהג לטייל ברחבי הארץ באופנוע שלו, אותו השאיר ביישוב איתמר שבשומרון. בסוף המסע הוחזר האופנוע של דוד ז"ל למשפחתו.

מאות אופנוענים ולוחמים ביחידה ליוו את האופנוע של הלוחם רב סמל דוד יהודה יצחק הי"ד מאיתמר חזרה אל משפחתו בבית אל. מארגן המסע משה רונצקי סיפר: "אחרי הפיגוע בעלי לוחמי אגוז הוצבו בגזרה באיתמר. בשבת נשארו כמה לוחמים ביישוב לשמור והזמנו אותם לארוחה אצלנו. סיפרו לנו שדוד רוכב על אופנוע כי הבן שלי מכונאי אופנועים. דוד ישר התחבר איתו. יצאנו לטיול יחד באופנועים שלנו ודוד השאיר את האופנוע אצלנו לטייל יחד בשישי האחרון אך הוא כבר לא שב אלינו".

WhatsApp Video 2023-07-10 at 19.12.10
WhatsApp Video 2023-07-10 at 19.12.10| צילום: סיום מסע האופונועים בבית אל (צילום: דרור שילה)

רונצקי סיפר על ההחלטה לבצע את המחווה המרגשת: "החלטנו שצריך לעשות למשפחה כבוד בהחזרת האופנוע ולא להשאיר את זה בצנעה. מאות אופנוענים מכל רחבי הארץ והרשת החברתית התכנסו כאן יחד כדי לחלוק לו כבוד אחרון". הוא הדגיש עוד כי "דווקא בימים כאלו, כולם כאן כאיש אחד מצדיעים ללוחם הגיבור שמסר את חייו למעננו, מלא שום דעה כזו או אחת אלא פשוט אהב את כולם".

(דרור שילה)

במהלך המסע האופנוענים עצרו בעלי לזכרם של ארבעת הנרצחים בפיגוע הרצחני שהתקיים במסעדת "חומוס אליהו" במקום לפני כשלושה שבועות, בו שני מחבלים פתחו בירי אל תוך המסעדה ורצחו את אלישע אנטמן (בן 18) ועופר פיירמן (בן 63), שניהם תושבי עלי, הראל מסעוד (בן 21) תושב יד בנימין ונחמן שמואל מורדוף (בן 17) תושב אחיה. לאחר מכן המשיכו האופנועים לאנדרטת הנופלים של "יד לבנים", שם קיימו עצרת לזכרם ולנשמות הנופלים במקום.

חדשות סרוגים

המסע כאמור הסתיים בבית אל בבית משפחתו של דוד יהודה ז"ל. האופנוענים התקבלו בהתרגשות רבה על ידי אנשי המקום שעמדו בצדי הדרך עם דגלי ישראל ושלטים וליוו יחד את האופנוע של דוד בדרכו האחרונה.

ראש מועצת בית אל, שי אלון ספד לדוד ואמר: "דוד היה כה שקט, צנוע ועניו ויחד עם זאת מלא בעוצמות חיים ורוח. הוא עשה הכול מתוך אמת פנימית ולא חיפש את הכבוד מאחוריו. אנחנו נחשפים מיום ליום כמה גלים היכה דוד, כמה נגע בלבבות, כמה סחף אחריו, כמה היה אור ללכת בדרכו. מסע ההצדעה המרגש הוא עוד חלק מהכבוד הענק שזכה לו דוד יהודה ובצדק. הצוואה הבלתי כתובה של דוד זו אהבת עם ישראל. דוד אהב כל אדם באשר הוא ואת צוואת האחדות הזו, דווקא בתקופה זו אנו נמשיך בכל הכוח. עם ישראל חי"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
עם_ישראל_חי!
11.07.23

מרגש. כל הכבוד להם!!