מירב יהב, ממשרד הפרסום המוביל לשיווק לחרדים דרך הדיגיטל "770 דיגיטל" עושה לנו סדר ומסבירה מהן 4 הטעויות שכל כך הרבה בעלי עסקים שרוצים לשווק לחרדים עושים ולכן לא מצליחים למעשה להגיע למגזר או לעניין אותו לפעולה, איפה הם טועים בדרך ומה נכון לעשות.
1) לוקחים קמפיין כללי ופונים באותה שפה לקהל החרדי – גם בעלי עסקים וגם מותגים גדולים נופלים בטעות הזאת ופשוט מעתיקים את הפרסום שלהם מהמגזר הכללי ומנסים להפיץ אותו לחרדים.– וזה לא עובד כי אין התאמת שפה ומסרים, בדיוק כמו שקמפיין ברוסית לא יביא לכם קהל של דוברי אנגלית, כך פרסום כללי שלא מדבר "חרדית" לא יגע בחרדים, -אל תשכחו את חסימות האינטרנט הנפוצות במגזר שלא מאפשרות לכל חרדי לראות את הפרסומת או ללחוץ עליה אם יש תמונות נשים וכדו'.

2) חושבים שרק "ויזואל חרדי" מספיק? חשבו שוב! עסקים רבים לא עושים מחקר עומק ועבודה יסודית להבין האם המוצר שלהם אכן עונה לצרכי המגזר ולא רק "נראה חרדי"- הרבה בעלי עסקים מחליפים רק את הדוגמן/ית מהפרסומת בדמות "חרדית" תואמת ויוצאים לדרך… בלי לבדוק לדוגמא אם מדובר על ענף המזון שיש 'הכשר' מתאים,או שאין מתחרים חרדים שכבר מציעים מוצר זהה בפחות כסף, שהקהל החרדי צורך את המוצר ועוד ועוד… לפעמים אחרי בדיקה מעמיקה אפשר לקבל תובנות חשובות שיאפשרו לדייק את אסטרטגיית המסר, התמחור או לפעמים אפילו לדייק את המוצר עצמו ולהתאים אותו לביקוש הספציפי.
3) מנסים להגיע לבד לחרדים ברשתות החברתיות ומבזבזים הרבה כסף כדי לזהות אותם. במקום זה מומלץ לעבוד עם סוכנות מקצועית שזו המומחיות שלה, שיכולה להנגיש את העסק שלך ישירות לקהל החרדי.
ב-770 דיגיטל המשרד שלנו, כבר "צבענו" (סימנו באינטרנט) מאות אלפי חרדים ברשת כתוצאה מעבודה של 10 שנים בקידום מאות מותגים ובעלי עסקים לחרדים כגון: רשת זויה, רשת ביאנקו נרו, רשת מלכות וקסברגר, קרוב ל-10 יצרניות פאות, חברת המזון טעמן, חברת התרופות פייזר, קורסים דיגיטליים, מכללות ועוד….כך אנחנו מנגישים ללקוחות שלנו קהל חרדי איכותי באופן מיידי בלי תקופה של "ניסוי ותעיה" ארוכה ומתישה, בה בדרך כלל מנסים להבין האם הפרסום מגיע בכלל לחרדים או לא… וכך חוסכים המון זמן והמון כסף ומביאים תוצאות מעולות בס"ד במיידי.
חשוב להבין שמאוד קשה לזהות את החרדים ברשתות וצריך מומחיות כדי למצוא אותם ולכוון אליהם.

4) לידים קרים – שלא עוברים מסלול חימום ולא מבינים למה דווקא המוצר שלך ולא מישהו אחר?
בנוסף לזה, מדגישה מירב, הרבה עסקים שכן מצליחים למצוא חרדים ברשת פונים אליהם אבל מביאים "לידים קרים" ולא מבושלים לרכישה. הסוד הוא ב"תהליך החימום המקצועי" כי החרדים הם קהל חדש ומתוחכם, וגם אם אתה עסק מפורסם מאוד בציבור כללי זה לא אומר שהחרדים שמעו עליך, מכירים אותך, סומכים עליך ומחכים לך… זה מצריך בניית אימון והשקעה בתהליך שלב אחרי שלב.
רוצה לדעת את כל הסודות לשיווק החברה/ העסק שלך למגזר החרדי?
הצטרפו להרצאה מרתקת בשידור חי בה מירב יהב הבעלים של 770 דיגיטל, חושפת את סודות המקצוע ומגלה את כל מה שצריך לדעת כדי להביא לעסק קהל של מאות אלפי חרדים שהופכים למעריצים וללקוחות משלמים שמביאים חברים…
נשמע מעניין? יש למה לצפות!!!
לחצו כאן ותהיו הראשונים לפצח את סוד "הדיגיטל החרדי">>
הכתבה בשיתוף 770 דיגיטל
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים