עיתונאית ישראל היום, יפעת ארליך, שיתפה בנס גדול שאירע אמש לבעלה ולבנה בעת שאלה עשו את דרכם חזרה הביתה ממסיבת סיום.
ארליך סיפרה כי בעלה ובנה נקלעו למארב אבנים, כשעשרה מחבלים יידו על רכבם בקבוקי תבערה.
העיתונאית הסרוגה צירפה את התמונות של הרכב אחרי פיגוע האבנים, וכתבה: "אב ובנו בן 12 יצאו לערב אבות ובנים לרגל סיום בית ספר יסודי. בדרכם חזרה הביתה, כעשרה מחבלים ערבים ארבו להם על כביש מהיר עם בלוקים בידיהם ובקבוקי תבערה, בניסיון להכותם נפש".

יידוי אבנים פלסטיני| צילום: פיגוע אבנים. ארכיון (צילום: מתוך הרשתות הערביות)
ארליך סיכמה: "תודה לאל ולמיגון (שהתנפץ לתוך הרכב) אישי ובני חזרו הביתה בשלום. כך גם שכנינו שהיו איתם. לא ישברו אותנו. תודה לכוחות הביטחון שעושים לילות ועוד לילות להגן על חיינו".
תגובות
שיברכו הגומל שנקלעו למארב של אבנים ולא למארב למשל של צבי טאו. שם זה היה יכול להגמר בזרם של זירמה ישר לאחוריים של הנער המופתע.