חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד, סיפרה על התחושות שליוו אותה כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו, הטיל עליה את המשימה לרכז את ההצבעות של חברי מפלגתה בבחירות לוועדה לבחירת שופטים.
בראיון לתכנית ריקלין ושות' בערוץ 14, דיברה שטרית על הצורך באיחוד העם ופרצה בבכי מהתרגשות: "אני אומרת לך עם דמעות בעיניים; כשאני קיבלתי את המשימה, חשבתי שאני הולכת לסדר משהו בעם הזה, אמיתי. שסוף סוף יפסיקו המריבות, כל הדברים הרעים האלה, עומדים לרצוח את אחד החברים שלי – כשאני רואה שהימין מדרדר נקרע לי הלב".
תגובות
ועל מי בדיוק את מטילה את האחריות והאשמה? זה ביבי ולוין שזרקו את כל העבודה הקשה שלכם לפח. הוא דרך עליך ועל כולנו כמו שהוא עושה כל חייו.