ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (ד') לניחום אבלים בבית משפחתו של מנהיג הזרם הליטאי הרב גרשון אדלשטיין זצ"ל, שהלך אתמול לעולמו בגיל 100.

נתניהו הגיע לבית האבלים, מלווה ביו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני (יהדות התורה).

נתניהו ניחום אבלים הרב אדלשטיין| צילום: נתניהו בניחום אבלים בביתו של הרב אדלשטיין (צילום: איתי בית-און /לע"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו למשפחת הרב ולתלמידיו:
"זו אבדה גדולה מאוד. הוא עשה עלי רושם עצום, אני לא אומר את זה מן השפה אל החוץ, הוא דיבר מעמקי ליבו על המחויבות שלו לחינוך, הוא ראה בזה אני חושב חוט הקיום".
עוד הוסיף רה"מ: "אדם בשיעור קומה כזה, זו זכות לדבר איתו, כל דקה שאתם התלמידים הייתם במחיצתו זו זכות גדולה. בעזרת ה’, שלא תדעו עוד צער".
תגובות
בלי שרה?! מה עם ״רעייתי ואני ״…? אם ביבי כטענתו ראה את האור בעיני הרב אדלשטיין זצ״ל - איך זה שהוא נושא עמו כל כך הרבה חושך ואופל ושחור?!