השר לשעבר עמר בר לב, המכהן כיום כיו"ר דירקטוריון של חברת אנג'ל, התייחס היום לראשונה לסערה שהתעוררה בעקבות השתתפותו בהפגנה שנערכה בסמוך לביתו של הרב גרשון אדלשטיין.
שדר הרדיו החרדי מנחם טוקר, התקשר לעמר בר לב בשידור תוך שהוא נעזר באדם שחיקה את השר יריב לוין וביקש מבר לב להתנצל על כך שהפגין מול ביתו של הרב.
"זה דבר שלא קרה. פשוט לא קרה. זה שכמה צייצנים וחברי כנסת דיברו כאילו זה קרה, זה לא אומר שזה קרה. החרם התחיל בעקבות פייק ניוז שפורסם על ידי צייצנים ברשת שיש להם אינטרס שאין לי מושג מהו".

בר לב הבהיר כי הוא לא הפגין מול ביתו של הרב אדלשטיין: "לא עמדתי מול הבית של ראש הישיבה, לא אמרתי שום דבר בגנותו של רב. זה היה אירוע בבני ברק, לא הוצאתי מילה מהפה שלי, לא דיברתי בכלל. לא ברמקול ולא בשום דבר. אף אחד מהנואמים האחרים לא אמר משהו נגד הרב. היינו מול בניין העירייה או משהו כזה".





תגובות
מה ציפיתם משמאלן שידבר אמת?? פחחח הצחקתם אותי השמאלנים הזבלים שקרנים פתלוגים מעוררי גועל.. .
כמה כמה זמן לוקח לאדם להגיד שזה לא קרה? ובפרט שאילו לא היו מצלצלים אליו, לא היינו שומעים אותו. וגם המכתב מבן המשפחה של אנגל הוא פייק?
גם אם תלך סחור סחור לא תמתיק את הגלולה. לך לארכיון ותקרא את הציוץ של הנכד. הוא הגן בתוקף על זכותו של בר לב להפגין. ולאחר הסערה בחרמות. תאמין לי שאם בר לב דובר אמת. הוא והנכד היו מגיבים אחרת. הכיס בוער ולכן ברלב בחוצפתו מכחיש.
עומר,אינך מכיר את הרישעות והאכזריות הליטאית ? אם לא - הגיע הזמן שתכיר.
ברור שאינך מבין בר לב,כשמו כן הוא מגיע מתרבות ומנטליות אמיתית,נכונה,הגונה,אנושית,מינורית,לה מתלהמת אז כיצד תבין ואתה עוד,לדבריך,מורה....
תמצא משהו יותר רציני לעשות בחייך לכל אדם שלא איבד את ההיגיון שלו ברור שאיש ציבור לא אמור להגיב לכל מידע שקרי שנאמר עליו ואם הוא לא מגיב, זה לא הופך את הטענה לנכונה. שמעון פרס ז"ל למשל מעולם לא התייחס לטענה שאמא שלו ערביה. ברור לך שחוסר ההתייחסות הזו לא חיזק את הטענה המופרכת ההיא.
ברלב אמור לכבד את הלקוחות שלו... ההפגנה והדיבורים הגסים והמכוערים של ה''נכד המהולל'' אינם מכבדים את הלקוחות של הלחם, ממנו הם מתפרנסים... אף אדם שפוי לא יקנה ולא יפרנס מי שאינו מכבד אותו ואת ערכיו...
, אני קונה חלות של ויז'ניץ, למרות שהם ממש לא מכבדים את היותי הומו.... מספיק להחרים אנשים בגלל דיעותיהם. פעם לא התקבל לעבודה מי שלא היה לו "פינקס אדום". חשבנו שהתקדמנו, וכדי להתפרנס לא חייב אדם להחזיק "בדיעה הנכונה". מסתבר שאצל החרדים זה אחרת... ועכשיו מה יגידו החרדים על מי שיסרבו להעסיק חרדים בגלל דיעותיהם ?
בר לב שקרן מהשמאל ההזוי