חדשות

נפטר דוד (הרפו) אברמסון, חבר לשעבר בלהקת "רבע לשבע"

בערב חג הסוכות נפטר דוד (הרפו) אברמסון, חבר לשעבר בלהקת "רבע לשבע". הרפו נולד בארה"ב ועשה את דרכו ליהדות עד שהתגייר אצל הרב מרדכי. בן 50 היה בפטירתו. צפו בקליפ של שירו "איזה יום יפה", של להקתו "הרפו והנשמות".

נפטר דוד (הרפו) אברמסון, חבר לשעבר בלהקת "רבע לשבע"
צילום: דוד הרפו אברמסון ז"ל

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
משה
24.09.10

ברוך דיין האמת

2
ג'ף
24.09.10

איש יקר

1
טל
26.09.10

מומלץ לראות את הסרט שלו הבריחה מסיני אחלה שחקן