כשעה לאחר כניסתה לתוקף של הפסקת האש, ישראל מאשרת בהודעה רשמית את קיומה.
מלשכת ראש הממשלה נמסר היום לכתבים המדיניים: "ראש המל״ל צחי הנגבי, בהנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודה לנשיא מצרים עבד אל־פתאח א־סיסי, והביע את הערכת מדינת ישראל למאמציה הנמרצים של מצרים להביא להפסקת אש.
עוד באותו נושא
הפסקת אש? ירי רקטה לעבר ראשון לציון וחולוןאריה יואלי

ראש המל״ל הבהיר כי היענות ישראל ליוזמה המצרית משמעותה ״שקט ייענה בשקט, ואם ישראל תותקף או תאוים, היא תוסיף לעשות כל מה שהיא צריכה לעשות על מנת להגן על עצמה".
נזכיר כי בשעה 22:00 נכנסה לתוקפה הפסקת האש, ובשעה 22:12 נורה מטח כבד לעבר עוטף עזה. בסך הכל נורו 35 רקטות: מתוכם 11 ייורטו, 15 נפלו בשטח פתוח ועוד 9 בשטח הרצועה.
תגובות
צחי הנגבי ערק למפלגת קדימה ויחד עם שרון לביצוע תכנית ההתנתקות. עכשיו הוא דואג להפסקת אש....