"שקט ייענה בשקט"

שעה אחרי: ישראל מאשרת את הודעת הפסקת האש

שעה אחרי הפסקת האש הוציאה לשכת ראש הממשלה הודעה לפיה "ראש המל"ל הודה לנשיא מצרים והביע את הערכת מדינת ישראל למאמציה הנמרצים של מצרים להביא להפסקת אש"

שעה אחרי: ישראל מאשרת את הודעת הפסקת האש
צילום: (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

כשעה לאחר כניסתה לתוקף של הפסקת האש, ישראל מאשרת בהודעה רשמית את קיומה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר היום לכתבים המדיניים: "ראש המל״ל צחי הנגבי, בהנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודה לנשיא מצרים עבד אל־פתאח א־סיסי, והביע את הערכת מדינת ישראל למאמציה הנמרצים של מצרים להביא להפסקת אש.

ראש המל״ל הבהיר כי היענות ישראל ליוזמה המצרית משמעותה ״שקט ייענה בשקט, ואם ישראל תותקף או תאוים, היא תוסיף לעשות כל מה שהיא צריכה לעשות על מנת להגן על עצמה".

נזכיר כי בשעה 22:00 נכנסה לתוקפה הפסקת האש, ובשעה 22:12 נורה מטח כבד לעבר עוטף עזה. בסך הכל נורו 35 רקטות: מתוכם 11 ייורטו, 15 נפלו בשטח פתוח ועוד 9 בשטח הרצועה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
5
.
14.05.23

צחי הנגבי ערק למפלגת קדימה ויחד עם שרון לביצוע תכנית ההתנתקות. עכשיו הוא דואג להפסקת אש....