אשת התקשורת הימנית הדר מילר, פרצה לחיינו לפני כשנתיים כשפרסמה כתושבת לוד תיעודים בזמן אמת במהלך מבצע שומר החומות. היום, בדיוק שנתיים מאז, אומרת מילר כי בדיעבד אז התחיל הליך ההתפכחות האישי שלה.
מילר התייחסה לתאריך הלועזי של היום, וכתבה: "10 במאי, שנתיים לשומר החומות. שנתיים להתפכחות האישית שלי. כמעט שנתיים מאז פתחתי טוויטר. 10 במאי, תאריך ששינה את חיי ואת חייהם של רבים מחבריי".
כאמור, מילר התפרסמה בעקבות סרטוני רשת שפרסמה, בהם דיווחה על האירועים בלוד בזמן אמת.
מנובמבר 2021 עד פברואר 2022 הגישה את תכנית הבוקר 'ישראל הבוקר' של עכשיו 14 יחד עם שי גולדן.

WhatsApp Video 2021-05-19 at 14.48.14| צילום: צילום: באדיבות המצולמת
הדר מילר




תגובות
מלים כדורבנות. הכול נכון. מצד שני שיפור כמעט לא יהיה. עדיף לעזוב למקום בטוח יותר מלסמוך על משטרת ישראל דלת התקציב והיכולת שמאות שוטרים עוזבים אותה כל שנה. עדיף להיות חכם ולא צודק.
Twist in My Sobriety
כבר התפקחת מבן גביר ונתניהו?
לטובתה, נקווה שכן.
מה שלא נעים לשמוע לא מעניין
למה לפיד מיליון דולר