על רקע ההחלטה הצפויה שלא לאפשר עליית יהודים להר הבית בעשרת הימים האחרונים של הרמדאן, מתפללים יהודים רבים הגיעו למקום.
הצעדה מתחילה בצומת תפוח ותסתיים במאחז אביתר.

בצעדה משתתפים שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר וחברי כנסת נוספים.
המחאה החלה היום (ב') בשעה 12:00.
כוחות הביטחון נערכו על מנת לשמור על הצועדים ולמנוע הפרות סדר.
בראיון שנערך עם השר לעניינים אסטרטגיים, רון דרמר, בערוץ sky news הבריטי, ועסק בשאלה האם לא מדובר מחאת פרובוקציה, ענה דרמר כי: " זו לא צריכה להיות פרובוקציה כשיהודים הולכים בדרכים בארץ אבותינו, צריך לשים לזה קץ. עבור האויבים שלו זו פרובוקציה כשבני עם ישראל חיים ונושמים".





תגובות
שחררו אותנו, כבוד השרים...היה לכם הזדמנות .... מיהרתם לקלקל כל חלקה טובה בתקופה כל כך קצרה
צריך להחזיר את הטייס הרב רפי פרץ צריך להחזיר את הטייס הרב רפי פרץ . סמוטריץ פישל בגדול . מי שדרס את הטייס הרב רפי פרץ , קיבל את מחאת הטייסים! מי שדרס את ראש עריית גבעת שמואל, קיבל את מחאת ראשי הראשויות! . מי שדרס את הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ , קיבל את מחאת האקדמיים. והכל בשביל שנקבל להיות נורווגים בליכוד??? כל הציבור עובר לגנץ
מהרסייך ומחריבך ממך יצאו לא צריך נסארללה לא חייבה לא חמאס הציונות הדתית בהנהגת סמוטריץ ובן גביר תעשה להם את העבודה ותקריב את מדינת ישראל ועם ישראל על המזבח של ארץ ישראל בשם פרשנות ממטורללת של תורת ישראל