אפקט פואד: איציק וריבלין פרסמו הצהרת הון - סרוגים

אפקט פואד: איציק וריבלין פרסמו הצהרת הון

שני המועמדים לתפקיד נשיא המדינה פרסמו היום הצהרת הון. דליה איציק פרסמה כי יש לה שלוש דירות, שתיים בירושלים ואחת בתל אביב. לריבלין יש דירה אחת שנקנתה לפני ארבעים שנה

author-image
אפקט פואד: איציק וריבלין פרסמו הצהרת הון
  איציק באחת מדירותיה (פלאש90)

אפקט פואד והחקירה נגדו בחשד לקבלת מאות אלפי דולרים שלא כדין,  מביאים את המועמדים הנוספים לנשיאות המדינה לפרסם הצהרת הון.

בצהריים פרסמה יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק, כי היא מחזיקה בשלוש דירות, שתיים בירושלים ואחת בתל אביב. על פי הצהרה שפרסמה איציק בדף הפייסבוק שלה, היא גרה עם בעלה בדירה בירושלים אותה רכשה לפני 26 שנים. בנוסף לפני כחמש שנים רכשה דירה נוספת בכמיליון שקלים גם היא בירושלים, ודירה נוספת בגן העיר בתל אביב בעלות מוערכת של כ-4.5 מיליון שקלים

לדבריה, בשנה שעברה החליטו היא ובעלה למכור את הדירה החדשה בירושלים, בנוסף להלואה שלקחה מאביה ואחיה ובעוד מיליון שקלים של חסכונות אישיים. "לאחר מכן לקחנו מבנק לאומי (סניף רמת גן) משכנתא של 1.9 מיליון, שחלקה יוחזר כאשר נשלים את מכירת הדירה בירושלים (הדירה נמצאת בשלבי מכירה סופיים). כל המסמכים הרלוונטיים יימסרו כמובן במסגרת הצהרת ההון.", פרטה איציק.

ריבלין מצדו פרסם הצהרת הון לפיה ברשותו דירה אחת ששוויה שלושה מיליון שקלים אותה רכש לפני ארבעים שנה, ובנוסף יש לו תיק השקעות ששווה 300 אלף שקל ובקופת גמל בה הוא מחזיק בכ-450 אלף שקלים.

השופטת בדימוס דליה דורנר, המתמודדת לנשיאות המדינה, פרסמה כי בבעלותה דירת ארבעה חדרים בירושלים שבה היא מתגוררת בארבעים השנים האחרונות עוד עולה מהצהרת ההון שלה כי כי בבעלותה רכב וולוו מודל 2004 ופנסיה כקצינה בצה"ל וכשופטת בגובה 35 אלף שקל ברוטו בחודש.

המועמד דן שכטמן אמר כי יפרסם את הונו עד הערב, וח"כ מאיר שטרית הודיע כי הוא מסרב לפרסם את הונו לציבור,  והוא מסתפק בהצהרת ההון שהוא עושה פעם בשנה לועדת האתיקה של הכנסת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הצהרת ההון של מריר שיטרית
ז'קלין אסוס | 09-06-2014 8:59
הבקר שלי יחימוביץ אצל קלמן ליבסקיד בתכניתו עצם העיניין שהצהרות ההון ששמורות בוועדת האתיקה של הכנסת מעולם לא נפתחות. ההצהרה נשארת בכספת סגורה אף אחד לא קורה אותה אף אחד לא יודע מה יש בה. ההצרה שמורה בכספת רק למקרה של חקירה פלילית. מעניין למה שיטרית מסרב לפרסם את הצהרת ההון שלו.