פשיטה מוצלחת: נתפסה כנופיית גנבי רכב פלסטינים - סרוגים

פשיטה מוצלחת: נתפסה כנופיית גנבי רכב פלסטינים

באישון לילה פשטו שוטרים על כנופיית עבריינים החשודים בגניבות רכב ובהפעלת וניהול משחטות רכב. הרכבים נגנבו מישראל פורקו בשטחי יו"ש והחלקים נסחרו

author-image
פשיטה מוצלחת: נתפסה כנופיית גנבי רכב פלסטינים
  צילום: דוברות המשטרה

יחידת אתגר בלהב 433 של משטרת ישראל ויחידה 33 (הגדעונים), עצרו לפנות בוקר מספר חשודים שהפעילו משחטות רכבים בשטחי איו"ש וזאת לאחר שגנבו רכבים ישראלים.

לפני מספר חודשים, פתחו ביחידת אתגר של להב 433 בחקירה בעקבות חשדות לפעילות עבריינית של כנופיה שפעלה לגניבות רכבים משטחי ישראל וניהול של משחטות רכב בשטחי איו"ש.

חברי הכנופיה גנבו רכבים ישראלים והעבירו אותם למשחטות שבניהולם ותפעולם בשטחי איו"ש. חלק מהרכבים פורקו וחלקם נסחרו.

במהלך הפשיטה נתפסו רכבים, מנועים, מחשבי רכבים ומספרי רישוי של רכבים שנגנבו על פי החשד מכל חלקי הארץ.

 

צילום-דוברות המשטרה.

העבירות בהן נחשדים העבריינים הן: חשד לגניבות רכבים, קבלת רכבים או חלקי רכבים גנובים, קשירת קשר לפשע, זיוף סימני זיהוי של רכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח וכניסה לישראל שלא כחוק.

צילום-דוברות המשטרה.

המבצע התקיים לפנות בוקר ובמהלכו עצרו השוטרים את החשודים. הם יובאו למשרדי היחידה ובהתאם לממצאי החקירה יובאו לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

 

צילום-דוברות המשטרה.

תופעת גניבת הרכבים היא תופעה נרחבת בישראל שנתוניה נמצאים בעלייה מתמדת וזאת על פי נתוני חברות הביטוח שמדווחות על מספר התביעות בנוגע לרכבים גנובים.

עוד נזכיר כי רק בחודש ינואר האחרון, פרסמה משטרת ישראל על פשיטה שביצעה בעשרות מוסכים בדרום, בהם התגלו חלקי חילוף ורכבים גנובים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מי שמכיר את...
זלמן | 22-03-2023 10:10
מי שמכיר את השטח יודע, שצהל יודע על מלא משחטות רכבים של ערבים, פשוט אין רצון של מפקדי הצבא להיכנס ולעשות עם זה משהו, כי זה לא מספיק חשוב. אז עד שפעם נכנסים ותופסים עושים כתבת יחצ, זוהי כתבת בושה ולא יחצ, שזה רק מה שתופסים ועושים. כי אם היו פועלים ככה בנוהל אף אחד לא היה עושה כתבה כי כל יום היתה פשיטה במקום אחר. אני זוכר את התצלומי אוויר של כפרים לפני מעצרים, שיש בחצרות בתים ערימות של רכבים, ושאתה שואל מה זה, עונים לך זה משחטה, ושאתה שואל למה לא נכנסים לשם, התשובה שקיבלתי היא כי מבחינת פיקוד צהל לא צריך להתעסק בזה. עצוב