על רקע הסערה סביב הרפורמה המשפטית, ושבוע לפני היציאה של הכנסת לפגרה, סקר מנדטים חדש של ערוץ 12 ומכון מדגם מעלה כי המרוויח הגדול מהמצב הפוליטי הוא יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ שמתחזק בצורה משמעותית.
עוד באותו נושא
סקר חושף: מה עובדי הייטק באמת חושבים על הרפורמהחדשות סרוגים

על פי הסקר, לו הבחירות היו נערכות היום, מפת חלוקת המנדטים הייתה נראית כך: הליכוד – 29 מנדטים. יש עתיד – 23 מנדטים. המחנה הממלכתי -17 מנדטים. הציונות הדתית ועוצמה יהודית – 12 מנדטים.
עוד בסקר: ש"ס – 10 מנדטים. יהדות התורה – 7 מנדטים. ישראל ביתנו – 6 מנדטים. רע"ם – 6 מנדטים. חד"ש-תע"ל – 5 מנדטים. מרצ – 5 מנדטים.

גנץ| צילום: גנץ, ארכיון (באדיבות המחנה הממלכתי)
מתחת לאחוז החסימה: העבודה ובל"ד.
על פי החלוקה לגושים: הקואליציה: 58 מנדטים. האופוזיציה: 62 מנדטים.
תגובות
כרגיל ערוצי השקר כך אמרתם לפני הבחירות שקרנים עלובים לא יעזור לכם רק ביבי