יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי הגיבה הערב (רביעי) לסערה שנרשמה סביב ההתבטאות שלה בחדשות 12, אחרי שנשאלה על מקרי האלימות נגד שוטרים במהלך ההפגנות בתל אביב ואמרה כי זה "לא נעים ולא נורא".
עוד באותו נושא
מעודדת אלימות נגד שוטרים? מיכאלי: "לא נורא"בנצי רובין

לטענתה, "האמירה 'לא נעים לא נורא' הייתה לגבי בקבוק ריק שנזרק והניסיונות של המפגינים להסיר את המחסומים ולרדת לחסום את איילון, לא על זריקת אבנים על שוטרים שכלל לא קרתה".
עוד תקפה את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "ליבי עם השוטרות והשוטרים שנאלצים לקבל הוראות משר אנרכיסט שמתסיס את השטח. בסוף המאבק הנחוש, נעיף גם הפירומן הזה הביתה".
תגובות
לכי לעזאזל שקרנית כול יום את ולפיד מסיתים