בנט החליט: תומך ברובי ריבלין - סרוגים

בנט החליט: תומך ברובי ריבלין

אחרי שבמשך חודשים חיפש מועמד חלופי, נאלץ יו"ר הבית היהודי להודיע על תמיכה בריבלין לנשיאות: "איש ממלכתי, ציוני, אנושי, אוהב גדול של ארץ ישראל, תורת ישראל ושל עם ישראל"

author-image
בנט החליט: תומך ברובי ריבלין
  נתמך על ידי בנט. ריבלין (פלאש90)

יו"ר הבית היהודי סוף סוף החליט על תמיכה במועמד לנשיאות המדינה.

למרות מועמדותו המוצהרת והידועה של ראובן ריבלין, בחודשים האחרונים חיפש בנט כמו נתניהו מועמדים אחרים, בהם יו"ר הסוכנות נתן שרנסקי לתפקיד. לפני חודש אמר בנט לסרוגים בראיון מיוחד: "אין לנו מועמד, לא ברור מי בכלל המועדמים. אני אגיד לך מה שאמרתי לראש הממשלה השבוע, אני מאוד אשמח אם נוכל למצוא מועמד מוסכם כדי למנוע את ההתבזות הכללית אבל בינתיים אין אחד כזה.

על השאלה לפיה חלק מהסיעה תומך בראובן ריבלין, השיב: "זה בסדר גמור, הכל באישור שלי, אמרתי לח"כים, אני מאוד אוהב את רובי, מכיר אותו שנים ומתחבר לנאומים שלו והוא איש ירושלים אמיתי."

היום, יממה לאחר סגירת הגשת המועמדות, הודיע בנט על תמיכה רשמית בריבלין: "רובי הוא המועמד הטבעי לנשיאות מדינת ישראל, הוא איש ממלכתי, ציוני, אנושי, אוהב גדול של ארץ ישראל, תורת ישראל ושל עם ישראל. איש רגיש, איש שיודע להתרגש ושיודע לרגש. כזה צריך להיות הנשיא שלי.

"אין סמלי בעיני מאשר היום, יום שחרור ירושלים, להודיע על תמיכה באיש שירושלים היא שמו השני. כידוע ההצבעה חופשית וחשאית, אך אמליץ גם לחברי לתמוך ברובי ואפעל למען ניצחונו"

 תמיכתו של בנט בריבלין מגיעה לאחר שהשרים אורי אורבך ואורי אריאל כבר הודיעו פומבית על תמיכה בו לנשיאות, כששני חברי כנסת נוספים, מוטי יוגב ויוני שטבון חתמו גם על טופס ההתמודדות של ריבלין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עצומות בעד פרופ' דן שכטמן
בלתי מפלגתי | 28-05-2014 15:20
מקווה שבהצבעה החשאית של חברי הכנסת יצביעו בעד פרופ' שכטמן. אדם משכמו ומעלה, א-פוליטי, חתן פרס נובל שיביא כבוד למדינה בארץ ובעולם. בעצומות של אזרחים התומכים בבחירתו חתמו מעל 53 אלף. ולדעתי יש עוד הרבה אנשים שברגע שידעו על העצומות יתמכו במינויו כנשיא. על כל חברי הכנסת, בלי יוצא מן הכלל, להתחשב ברחשי אותו ציבור. בבחירות לכנסת ה-19 לא הצביעו 1,823,059 לשום מפלגה. http://www.votes-19.gov.il/nationalresults סביר להניח, שאותו ציבור מעדיף שיבחר נשיא א-פוליטי, שמסוגל להעלות את קרנה של ישראל בעולם. סביר גם להניח שחברי כנסת שיצביע בעד פרופ' דן שכטמן יזכו לאהדה של אותו ציבור בבחירות הבאות.
2
כל מי שבנט תמך בו הפסיד
ניר | 28-05-2014 15:39
אלי כהן האחרון
3
בנט לא תומך בריבלין. בנט תימך רק בעצמו וד"ל.
ילגין | 06-06-2014 11:19