חדשות בעולם

זלנסקי מציין שנה למלחמה: "שנה של כאב ואחדות"

נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי ציין שנה למלחמה בארצו ופנה לאזרחים: "מיליוני אוקראינים החליטו שלא להניף דגל לבן - אלא להניף דגל כחול וצהוב. זו הייתה שנה של כאב ואובדן, אך גם של אמונה ואחדות"

זלנסקי מציין שנה למלחמה: "שנה של כאב ואחדות"
צילום: (צילום: מתוך הטלגרם של נשיא אוקראינה)

נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי ציין הבוקר (שישי) שנה לתחילת המלחמה בארצו, והודה לכוחות שלחמו בשנה החולפת נגד הפלישה הרוסית.

זלנסקי שנה למלחמה
זלנסקי שנה למלחמה| צילום: (צילום: מתוך הטלגרם של נשיא אוקראינה)

"ב-24 בפברואר 2022, מיליוני אוקראינים החליטו שלא להניף דגל לבן – אלא להניף דגל כחול וצהוב" אמר זלנסקי. "הם לא נמלטו, הם התמודדו – נגד היריב, בעוצמה ובהתנגדות".

רחלי פלנט רוזן, אוריאל בארי

"זו הייתה שנה של כאב ואובדן, אך גם של אמונה ואחדות" הוסיף ואמר. בסיכום דבריו זלנסקי טען כי השנה הקרובה "תהיה השנה שתוכיח את החוסן הלאומי שלנו. כולנו יודעים שזו תהיה השנה של הניצחון שלנו!".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות