נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי ציין הבוקר (שישי) שנה לתחילת המלחמה בארצו, והודה לכוחות שלחמו בשנה החולפת נגד הפלישה הרוסית.

זלנסקי שנה למלחמה| צילום: (צילום: מתוך הטלגרם של נשיא אוקראינה)
"ב-24 בפברואר 2022, מיליוני אוקראינים החליטו שלא להניף דגל לבן – אלא להניף דגל כחול וצהוב" אמר זלנסקי. "הם לא נמלטו, הם התמודדו – נגד היריב, בעוצמה ובהתנגדות".
עוד באותו נושא
האנשים הקטנים במלחמה הגדולה: פרויקט מיוחדרחלי פלנט רוזן, אוריאל בארי

"זו הייתה שנה של כאב ואובדן, אך גם של אמונה ואחדות" הוסיף ואמר. בסיכום דבריו זלנסקי טען כי השנה הקרובה "תהיה השנה שתוכיח את החוסן הלאומי שלנו. כולנו יודעים שזו תהיה השנה של הניצחון שלנו!".
תגובות