אמש (חמישי) בועידת עיתון 'הארץ', אהוד ברק קרא למרי אזרחי וסירוב פקודה.

"כאשר יש משטר לא לגטימי, יש פקודות שמתונסס מעליהן דגל שחור וזה מקור השם הדגלים השחורים. במקרים כאלו חובתו של החייל היא לא לבצע. זה לא זכותו של החייל או הקצין לסרב – זו חובתו. אם הם לא יעצרו, אנחנו בתוך 6 שבועות נהיה בדיקטטורה והציבור יצטרך לעשות את מה שלא עושים הנציגים בכנסת", אמר בחריפות ברק.

עוד הוסיף: "החוזה שלנו הוא רק עם מדינה דמוקרטית בלבד. אני כרמטכ"ל לשעבר וראש ממשלה לשעבר לא יכול לומר ברור מה צריך לעשות עכשיו אבל מקוה שזה יעשה. מקוה שלא יהיה דם".
עוד באותו נושא
ברק מתנצל על התמונה של הרצוג: "שגיאה קשה"בנצי רובין

עוד התבטא נגד נשיא המדינה הרצוג על הצעת ההידברות שלו: "אין מה להידבר עם החבורה הזו, אין שום מצב להידברות ואת זה אני אומר לנשיא המדינה חד משמעית אין מה לדבר".

תגובות
זהו.מפלגת הביריונים מתחילה סתימת פיות.