נתניהו לא תומך: סילבן לא יתמודד - סרוגים

נתניהו לא תומך: סילבן לא יתמודד

השר סילבן שלום לא יתמודד לנשיאות במרוץ הנוכחי בשל חוסר תמיכה מצד ראש הממשלה. בליכוד שוקלים להריץ את דוד לוי אך הסיכויים לכך קלושים

נתניהו לא תומך: סילבן לא יתמודד
  לא ירוץ לנשיאות. שלום (פלאש90)

השר סילבן שלום לא יתמודד לנשיאות בבחירות הקרובות, כך עולה מדברים שאומרים מקורביו. שלום בנה על תמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, גם אם לא באופן רשמי, אך התאכזב לגלות כי נתניהו מחפש מועמד חלופי.

השם החם אותו מבקשים להריץ ליברמן ונתניהו הוא שר החוץ לשעבר דוד לוי, שיכול להתאים למשבצת המזרחית, אך יותר מזה לא קוראים לו סילבן שלום או חמור מכך ראובן ריבלין. הסיכויים למהלך נראים קלושים מאוד, משום שלוי לא מעוניין כל כך במהלך.

בליכוד נראית תמיכה גוברת והולכת בריבלין ונגד מועמדות כפולה בתוך המפלגה. שר הבטחון משה יעלון אמר אתמול במרכז האקדמי כרמל: "הייתי שמח אם היה מועמד אחד לתנועת הליכוד". מי שיכול להתאכזב מהסרת המומעדות הוא ח"כ יוני שטבון מהבית היהודי, שהודיע הבוקר (ד') כי הוא תומך בשלום לנשיאות המדינה.

שבעה ימים למועד האחרון להגשת טפסי המועמדות, והיום הצליח גם ח"כ מאיר שטרית מהתנועה להשיג את 10 החתימות הדרושות והוא מצטרף לראובן ריבלין ובנימין בן אליעזר.

שמות נוספים שעולים אך טרם השיגו את סך החתימות הנדרש הם פרופ' דן שכטמן, השופטת בדימוס דליה דורנר, יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו