הערב ביראיון בשלושת הערוצים 11,12 ו-13 נשיא בית המשפט העליון בדימוס ומי שאחראי ל״מהפכה החוקתית״ פרופסור אהרון ברק שובר היום שתיקה בעקבות הכרזת הרפורמה במערכת המשפט של שר המשפטים יריב לוין.

השופט בדימוס אהרון ברק הסביר בחדשות 12 לדנה וייס את הסיבה בגינה החליט כעת להתראיין ואמר כי זה קורה בעקבות הרפורמה של שר המשפטים יריב לוין: ״בית המשפט יחדל למלא את תפקידו בחברה דמוקרטית״ על יריב לוין.
לדבריו לוין ״לא מחזק את הדמוקרטיה הוא מחליש את הדמוקרטיה״. כמו כן קורא ברק ליריב לוין ואמר: ״אני קורא לך לשוחח איתי״ לגבי השאלה אם שוחח עם נתניהו ענה שאינו נמצא בקשר איתו ושאין לו בעיה לשוחח איתו ועם רעייתו על הנושא.
״הרפורמה שעל השולחן היא חרוזי רעל, ישראל תהפוך לדמוקרטיה חלולה כמו בפולין והונגריה. הייתי שמח להידברות אבל איש לא פנה אלי ולא החלפתי בחיי מילה עם יריב לוין.
״נתניהו היה מוכן להודות במרמה והפרת אמונים, הוא קיבל רגליים קרות במהלך המגעים לעסקת טיעון וזו טרגדיה. אם היית עסקת טיעון רפורמת לוין לא היתה באה לעולם״ עוד אמר: ״אני בעד עסקת טיעון עם נתניהו גם ברגע זה. אני מסכים לתווך לעסקה, המדינה יותר חשובה״.
לתמר אלמוג בכאן חדשות אמר אהרון ברק: ״אם היו חושבים שלהרוג אותי יפסיק את הטלטלה הזו, אני מוכן לעמוד בפני כיתת יורים״.

כמו כן קרא השופט אהרון ברק לחזור להפגין ברחובות ואמר ״אם צריך הפגנות בבלפור שיהיה הפגנות בבלפור״.
שר המשפטים לוין הגיב לביקורת של נשיא העליון בדימוס אהרן ברק על הרפורמות המתוכננות ואמר: ״הוא המיט אסון על ישראל, דרכו סותרת את הדמוקרטיה. לשיטתו השופטים עדיפים על נבחרי העם שאמורים לשקף את מה שהציבור רוצה״.





תגובות
גדול המנוולים אהרון ברק או מיתמם או משקר. הוא יודע שהוא גנב את השלטון ושהוא לא מאמין בדמוקרטיה.
איך האיש הזה לא מתבייש... הוא לא רואה ולא שומע איך מציקים ומענים סבתות בנות 80. איפה האיש הזה חי?
יריב לוין מחזק את הדמוקרטיה... הנשיא השופט המנוח לנדוי הזהיר מחטיפת הסמכות של הממשלה על ידי ברק ואנשיו. וברק לא רצה להקשיב. מה ברק מתבכיין כאשר רואים כולם שהשופט לנדוי צדק בהחלט...
יריב לוין אל תירא ואל תפחד רוב העם שכבר הדיח השמאל מהכנסת איתך במהלך שלך לאיזון בתי המשפט. אין להתרגש מברק. הוא כבר פסה. הוא יכול לקרוא להפגנות זה לא יעזור, וגם אם יחליטו לעבור על החוק וינסו לגרום למהפכה של ממש נגד ממשלת נתניהו, הרי הצבא לא ישמע אטתם כי רוב רובו של החיילים הם אנשי ימין. לא אנשי שמאל מתל אביב הם המתגייסים ביחידות העיליות. השמאל יכול לנבוח וכרגע אין לו סיכוי לעצור את האיזון שהימין מבקש לקדם בצדק
...האמריקאים מבינים את מה שרב הציבור בישראל לא מבין ... כנראה כי לא למד לימודי ליבה.... ולא מבין מהי דמוקרטיה , חושב שהרוב קובע ... לפי ההגיון הזה כנראה שיש רוב לעונש מוות לערבי באשר הוא , כי הרי ערבי טוב הוא ערבי מת ... אפשר, אם רוצים, לגלות רחמים ורק לטרנספר אותם מפה ... יכול להיות שיש רוב לעונש מוות לשמאלנים ... טוב לא כולם , אבל לפחות המנהיגות שלהם ... זו לא דמוקרטיה זה פאשיזם ונאציזם ביחד ... ואנחנו ממזמן בדרך לשם , הצרת צעדי ארגוני דמוקרטיה כמו הקרן החדשה , שוברים שתיקה , ובצלם שכבר היום מוקצים ומוגבלים ... ועוד לא דברנו על המשמעות המעשית של פיסקת ההתגברות בשילוב עם ביטול עבירת הפרת אימונים ... השם ישמור ...
מה אתה אוממממממממר!!!!!!!.....מאוחרררר מידי!!!@@@באמתתתת מפחיד לחשוב שזו מערכת המשפט שלנו!!!!!!????????????????