עומר אדם מוציא לאור היום (רביעי) סינגל חדש בו הוא מתייחס לכל הסערות שעורר בשנת 2022 ועל הביקורות הקשות שקיבל בתקופה האחרונה.
אדם מתייחס לסערת השיר שלו "קאקדילה", ועל כך שאפילו שרת התחבורה יצאה כנגד השיר. לאחר מכן, הוא מתייחס לסערה שהייתה בהופעתו בפארק הירקון יחד עם ניקי ג'אם, שלטענת המעריצים הייתה קצרה מידי ואדם בתגובה התנצל וערך הופעות פיצוי לכל מי שהגיע אל פארק הירקון והתאכזב.

הפזמון כולו עוסק בכך שפורסם כי החליט לקחת הפסקה ממושכת מהמוזיקה ולעבור לגור בחו"ל, ככל הנראה בדובאי: "אני לא עוזב לא בורח, נוסע לחפש את הנשמה שלי, אולי אחזור הרבה יותר שמח- אמצא ברחובות את השלווה שלי באמת".
אדם כתב אדם למעריציו בעת פרסום השיר: "בוקר טוב שותפים שלי, אתם מכירים אותי כבר שנים, אתם יודעים שאני לא מדבר הרבה. אני שומר את החיים שלי ואת הרגשות שלי לעצמי ולסביבה שלי. אבל לפעמים כשאתה לא מדבר, אנשים מדברים במקומך".
"רציתי לספר לכם קצת ממה שעובר עליי בתקופה האחרונה. להוציא שיר בשבילכם ובשבילי ולהגיד לכם בעצמי: 'אני לא עוזב אני לא בורח, נוסע לחפש את הנשמה שלי'. מוזיקה ואתם זה החיים שלי".
האזינו לסינגל החדש:
את השיר כתבה והלחינה יחד עם אדם חברתו הקרובה, הזמרת אודיה.
מילים:
התחלת בשקר נולדת כוכב עובדים פה קשה רק אתה בטן גב שמעתי התחלת לשמור שבתות זה חדש לנו מה אתה משחק אותה רב חופש אמיתי זה לא נרגילה בדובאי חופש זה שלווה במדינה שאתה חי ותגיד רגע מה אתה עושה עם המאני של זאתי מאמאל'ה איזה שווה אני
ניסיתי לשתוק הנשמה שלי צועקת בגלל חוק הרעש לקחו לי תשקט הפורטוריקאני על במה מתפרקת אז השותפים שלי השאירו צלקת ניסיתי לספר לעצמי שזה נצח שיהיו לי חיים אחרי כל הרצח אופי אין לי סוף לא אין לי
אני לא עוזב אני לא בורח נוסע לחפש את הנשמה שלי אולי אחזור הרבה יותר שמח אמצא ברחובות את השלווה שלי באמת
אני לא נלחם על התדמית לא נלחם על אגורה אני לא נלחם על הביקורת משרת התחבורה תשמע אולי זה ניקי ג׳אם אולי זה קאקדילה אבל מ 2022 עומר אין לך מילה אולי זה טיימינג מדויק קח את השירים שלך תתקפל אולי זה זמן לחתונה בדיוק הכרת את יעל כולם חושבים אני שמח אף אחד פה לא שואל שמעו כמעט כל השנה יוצא לי רק להתנצל
ולא כאב לי ככה אני חושב אף פעם מנמס ממך ועד לצ׳יקידם הם מחשבים את הסוף שלי מההתחלה וכבר כמעט עשור הנפש מכילה
והאמת.. אני עייף אבל אוהב אתכם קשות זה ממכר וזה שורף 13 שנה אני רוקד על הבמות רוצה לראות אותם שמחים אני לא מחפש ת'מלחמות
אני לא עוזב אני לא בורח נוסע לחפש את הנשמה שלי אולי אחזור הרבה יותר שמח אמצא ברחובות את השלווה שלי באמת





תגובות
יאללה תעבור כבר לדואביי נמאס לשמוע את המוזיקה שלך
עוד דבילית חסרת חוליות בטח מפגרת חוסה במוסד,
מי זה עומר אדם ! בעיני ממש לא זמר אפילו בחינם לא הייתי הולכת ! חושב את עצמו ???? יש בישראל כאלה זמרים טובים שבשמים אותו בכיס הקטן
כמו שאמרתי הקינאה אוכלת אותך,לא יכול לפרגן ליהודי,אבל ליצעוק לנוצרי צלוב בכדורגל אוהבים אותך אתה עושה זאת ללא כל בושה,
את עלובה ולא מבינה במוזיקה כלום. ובטח לא ביחסי אנוש תתבישי
אוהבים אותך בן של מלך,אתה לא צריך לעשות חשבון ליצורים שהקינאה היא חלק מאישיותם,אתה בן של מלך,ותמשיך להיות, בסוף זה מיסתדר,כי כל המקטרגים יאבדו בקרוב והקנאים ימשיכו ליסבול,
לא רצח אופי ולא נעליים. זמר נחות בכל מידה אפשרית.