חדשות

עמית סגל תוקף: "ה' ישמור איזה שקרן"

בעקבות דבריו של רוני אלשיך לפיהם הוא אינו מכיר את תיקי נתניהו על בוריים, עמית סגל הזכיר לו את דבריו לפני מספר חודשים וכינה אותו "שקרן"

עמית סגל תוקף: "ה' ישמור איזה שקרן"
צילום: (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, תוקף את מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, ומכנה אותו "שקרן", לאחר שטען כי הוא לא היה מודע לכל חומרי החקירה בתיקיו של בנימין נתניהו, למרות שלפני מספר חודשים הוא אמר כי הוא מכיר כל מילה.

סגל העלה לחשבון הטוויטר שלו חלק מראיון שהעניק אלשיך לאילנה דיין בו הוא אומר כי הוא "מכיר כל מילה. כל מילה".

בראיון שנערך אתמול עם אלשיך הוא אמר: "זה שאמרו שאני מכיר כל פסיק זה לא עושה את זה נכון, כי לא אמרתי את זה מעולם. אמרתי במדוייק איזה חומרים אמרתי שאני מכיר כל מילה".

בן גביר אלשיך
בן גביר אלשיך| צילום: (צילום: ערוץ הכנסת)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

120
72
ישראלי
21.12.22

אלשיח הוא נוכל , שקרן עם כיפה . בושה ! פחד מהתיקשורת השמאלנית- כי יש לו מה להסתיר . פחד מכוחם וכספם של אירגוני השמאל שהוציאו אותו מאיזון . עכשיו גם לא יודע לבקש סליחה . אדם מכוער- תרתי משמע , כפוי טובה, בוגד... אדם שאינו מפחד מבורא עולם !!!

1
רחמים לא ידע
21.12.22

מכיר כל מילה ולא כל פסיק... מה רוצים מאיש כה ישר... האדם הישר הזה מכיר כל מילה ומילה, אבל לא את כל הפסיקים... האיש הזה ראוי לפרס נובל בהרחת כוסברה... לא יאומן שהאיש הזה היה ממונה על בטחון הפנים...

2
בעיקבתא דמשיחא יהיו הרבה שקרנים,ורמאים,ו
21.12.22

גם מומחה לגויבות,ושקרנים,רק את עצמו הוא מידר,

3
מי אחראי ?
21.12.22

, מי שמינה אותו זה ביבי....( אולי בעצם שרה.... ).

4
טיפשים נמאסתם
21.12.22

מי אחראי לכשלונות של בנט ושקד? ביבי ושרה... כולם יודעים שבנט ושקד היו בלשכה של ביבי, ולכן כמובן ביבי אחראי לכל הכשלונות של ממשלת בנט לפיד עבאס...

5
מולאים משה
21.12.22

אלשיך ריבון עולמים מאיפה בא כל זה כמה גאבה לאיש הזה

6
רפי
24.12.22

סגל וסגל מה הוא שאלו בדאוריתא בפסח

71
שקרן חולירע אלשיך אתה יצור אפל,ושקרן כרו
21.12.22

ממש לא מצפים מחלאה כמו החולירע אלשיך שקרן ורמאי שהאמת תהיה נר לרגליו,הדביל מעיד על עצמו ששלושה דברים הוא מריח,כוסברה,גויבות,ושקרנים,את עצמך אתה מוציא מהכלל?מטומטם וחסר צורה, חבית תימני,

1
שונא בהמות
21.12.22

כבר סיכמנו שהאתר הזה הוא לא לבהמות וחזירים אלא לבני אדם. אתה - לך לרעות באחו ואחר כך תחזור לדיר החזירים המסריח שלך.

2
כל החזירים הטמאים כמוך חזירון בקרוב לשחי
21.12.22

לא מבין איך נותנים לצאצא של חזירונים כמו החזירון הטמא מסריח הזה להמשטך לטנף את האתר,יש למגר את החזירים מהאתר לאלתר,וחזירון כזה רק מזיק לקידום של אתה דתי,הטומאה חייבת להיות מחוץ לאתר דתי,וזה גם לא חינוכי שבאתר לציבור דתי יופיעו חזירים,וחזירון כמו החיה הטמאה הזה,תחסמו את הטמא,ואל תיתנו לו גישה,כי הטומא של החזירון הזה,היא כמו טומאת מת,שמטמאה עד שלישי,ורביעי,

70
שמעון הגלילי
21.12.22

שקרן קטן לא הופך אותך לנקיא כפיים. אתה צריך לשלם על התיקים שנתפרו לנתניהו. ובמקום להציע לו הסדר טיעון. אני מציע לך לחפש עורך דין כריש. אדם שקרן וכנטריש.