אחרי 4 חודשים: ניצולת פיגוע הירי שוחררה עם התינוק

אחרי 4 חודשים: ניצולת פיגוע הירי שוחררה עם התינוק

למעלה מארבעה חודשים מפיגוע הירי בהר ציון, ליבא אהובה שרייבר שנפצעה באורח קשה מאוד בפיגוע הירי לעבר אוטובוס בסמוך לקבר דוד המלך שוחררה על רגליה כשהיא אוחזת בידיה את תינוקה הבריא שנולד פג

author-image
הנס של ליבא: ניצולת פיגוע הירי שוחררה עם התינוק
  צילום: דוברות שערי צדק

הנס של ליבא. למעלה מארבעה חודשים מהפיגוע הקשה בסמוך לקבר דוד המלך: בשורות טובות משערי צדק: ליבא אהובה שרייבר שנפצעה באורח קשה מאוד בפיגוע הירי לעבר אוטובוס בסמוך לקבר דוד המלך שוחררה על רגליה כשהיא אוחזת בידיה את תינוקה הבריא שנולד פג.

עוד באותו נושא

פיגוע ירי לעבר אוטובוס: זוהו לפחות 8 פגיעות ירי

שרייבר, נפגעה קשה בפיגוע הירי בסמוך לקבר דוד עם פציעות רב מערכתיות בבטנה בעודה בשבוע 26 להריונה. למעלה מארבעה חודשים שהיא נלחמה על חייה ובמהלכן נבצר ממנה לראותו בשל הטיפול המורכב והממושך. ליבא אהובה התמודדה עם פציעה אנושה ובקושי שרדה.

רופאים ואחיות מומחי המחלקה לרפואה דחופה, המחלקה לטיפול נמרץ רופאי המחלקה הכירורגית, מומחי אגף מיילדות והצוות הסיעודי שעטף וליווה את שני הזוג לאורך כל הדרך נלחמו על חיי האם והפג והנה כעת לא רק את נפשה קיבלה לשלל אלא גם את בנה.

כזכור, במוצאי שבת (ט"ז אב, 14 באוגוסט), שרייבר יצאה מביתה בביתר עילית עם בעלה הרב חיים להתפלל בקבר דוד המלך בירושלים. כשהגיעו לאזור החניון נאלצו להמתין לאוטובוס שעמד בתחנה זמן רב, ולפתע נשמעו יריות, בני הזוג שניסו להיכנס עם רכבם לחניון, ניסו להבין מה קורה, ולתדהמתם ראו את המחבל שנס מאחורי האוטובוס לעברם, כשהוא כיוון את אקדחו אל מול חלון הנהג מטווח אפס ומכוון את האקדח לעבר הנהג, ברגע האחרון הסיט את האקדח לכיוון האשה וירה ירייה אחת, ונמלט לכיוון הכפר סילוואן.

האם והתינוק שנולד פג במצב אנוש

שרייבר שהיתה בשבוע ה-26 להריונה הובלה למרכז הרפואי שערי צדק על ידי כוחות ההצלה ומד"א במצב קשה ביותר ובתחילה מצבה הוגדר "אנוש". הרופאים נאלצו ליילד את התינוק באופן מיידי ובמשך מספר ימים היא נאבקה על חייה ביחידה לטיפול נמרץ בשערי צדק. כמה קומות מעל, נאבקו צוותי הפגייה על חייו של היילוד שמצבו היה נראה חסר סיכוי לחלוטין.

חלפו מעט יותר מארבעה חודשים במהלכם ליבא אהובה אושפזה במחלקה הכירורגית בשערי צדק, עברה עשרות פרוצדורות וטיפולים קשים ומורכבים והנה היום היא שבה לשערי צדק מההליך השיקומי שאותו החלה כדי לאסוף גם את התינוק הרך שנולד לתוך התופת ושרד באופן ניסי ומופלא.

צוות הפגייה נפרד ממנה ומהתינוק הרך כשהם דומעים ונרגשים ביותר. לא בכל יום קורים כאלה ניסים ולא בכל יום מצליחים להציל את חייו של בן 26 שבועות שנולד מתוך התופת. הם מלווים את ההורים הנרגשים בברכות ובתפילות ומאחלים להם המשך חיים טובים וגידול קל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו