סיום למשבר: הוחזרה גופתו של טירן פרו לישראל - סרוגים

סיום למשבר: הוחזרה גופתו של טירן פרו לישראל

סוף לסיפור: אחרי יממה מורטת עצבים, ואיום של ישראל לסגירת כל המעברים של העיר ג'נין, הושגה הסכמה מצד הרשות להחזרת גופתו של הנער טירן פרו לידי ישראל

author-image
סיום למשבר: הוחזרה גופתו של טירן פרו לישראל
  טירן פרו ז"ל (שימוש לפי סעיף 27א)

סוף טוב לפרשה העגומה של חטיפת גופת הנער הדרוזי בג'נין. לפנות בוקר, בתיאום מול הרשות הפלסטינית, הוחזרה גופתו של הנער טירן פרו לישראל.

עוד באותו נושא

הרצוג שוחח עם אביו של טירן פרו ז"ל

שעות קודם לכן הודיע מתאם הפעולות בשטחים, האלוף רסאן עילאן על סגירת כל המעברים מג'נין לישראל עד להודעה חדשה – כלומר ניתוק ג'נין מהסביבה החיצונית. במקביל נעשו מהלכים מול הרשות הפלסטינית, ולפנות בוקר, הוחזרה גופתו של פרו לידי ישראל באמצעות אמבולנס של הסהר האדום.

מדובר צה"ל נמסר: "לאחר מאמצים של מערכת הביטחון ובתיאום המנגנונים הפלסטינים והרשות, גופתו של טירן פרו, הצעיר הישראלי שנהרג בתאונת דרכים בג'נין (ג׳), מועברת כעת למשפחתו בישראל".

שר הביטחון בני גנץ:"‏אני מבקש להביע הערכה לרשות הפלסטינית על פעולתה להשבת טירן פרו ז"ל למשפחתו. מדובר בצעד הומניטארי בסיסי לאחר פעולה שפלה ובלתי אנושית. אני מבקש להודות לכוחות הביטחון ולכלל הגופים, המנהיגים והנציגים שפעלו בנחישות להשבתו. תנחומיי הכנים למשפחתו שגילתה גדלות נפש ומנהיגות ברגעים קשים."

בעקבות החזרת הגופה בוטלו ההגבלות על העיר ג'נין והמעברים ייפתחו כרגיל.

עוד באותו נושא

הותר לפרסום: גופת צעיר ישראלי נחטפה בג’נין

פרו הגיע שלשום לג'נין לצורך תיקון רכבו, הוא היה מעורב בתאונת דרכים בה נפצע באורח אנוש. הוא פונה לבית החולים בג'נין שם נחטף על ידי חמושים שהחזיקו בגופתו. במהלך יממה שלמה, הוא הוחזק בדרישה להחזיר גופות של מחבלים המוחזקות בידי ישראל. לפנות בוקר, כאמור, שוחררה גופתו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
גנץ עדיף שתשתוק....
שמעון הגלילי | 24-11-2022 7:16
גנץ עדיף שתשתוק. ותפסיק לחלק ציונים לרשות שהם שורש הרע. העיר זינין כבר מזמן היתה צריכה להיות בהסגר. עד שיחוסל קן הטרור. ולאחינו הדרוזים מחזקים את ידיכם. ניראה שהאיומים שלכם עשו רושם על החיות אדם. וזרזו את החזרת הגופה.למדתם אותנו שרק באיום והפעלת כוח. פותרים בעיות כואבות.
כרגיל לביביסט...
אברהם | 24-11-2022 8:37
כרגיל לביביסט הסתום אין שמץ של מושג. העוצמה בממשלות בנט ולפיד בהפעלת גופי הבטחון נגד הטרור היתה במלוא העוצמה מהיום הראשון שבנט מונה והמשיכה. המשפחה הדרוזית לא הרשתה לצעירים הדרוזים להשתולל סמכה על ראש הממשלה ושר הבטחון ומודה להם.
2
זל טוב שכך...
משה | 24-11-2022 7:56
זל טוב שכך הוא הוחזר להוריו.ומשפחתו צער ושמחה ביחד.
3
סיום?? נרצח ובשבילכם...
יפעת | 24-11-2022 9:18
סיום?? נרצח ובשבילכם זה סיום.