הקרע בתוך האופוזיציה נמשך. אחרי שמרכז האופוזיציה בועז טופורבסקי נדהם לגלות כי הליכוד סגר דיל עם חד"ש-תע"ל והמחנה הממלכתי על איוש תפקידים בוועדה המסדרת ובנשיאות הכנסת (סגני היו"ר), הוא תקף את הדיל בין ביבי לטיבי. ח"כ אחמד טיבי לא נשאר חייב, עלה לדוכן ונזף בו על החוצפה שלו:

טיבי טופורובסקי| צילום: טיבי נוזף בטופורבסקי (ערוץ כנסת)
עוד באותו נושא
טופורובסקי במליאה: "מה מתברר? ביבי סגר עם טיבי"בנצי רובין

"אני יודע איך הפסדתם. אתם עושים ישיבה של ראשי אופוזיציה, לא מזמינים אותנו, ויש לך חוצפה להטיף לי מוסר? מה להביא לסיעה שלי? חצוף! זאת יהירות! זאת התנשאות!. אל תעיר לי איך לנהל את הסיעה שלי.
אני חייב לך לסיעת חד"ש-תע"ל. לך אני לא חייב כלום. אני חייב דין וחשבון לציבור שלי. לא לך. אני מעריך שאני שאני כחד"ש-תע"ל אהיה אופוזיציה לוחמנית לקואליציה הזו, וחלק מפה (כשהוא מסמן לספסלי האופוזיציה) יזחל אליהם.

תגובות
טיבי תכין.. תמזוודות..מוחמד שלכם כתב בקוראן שארץ ישראל לא של המוסלמים והגיע הזמן להעביר אותך לסוריה שם תקבל הטבות מיוחדות אצלם בממשלה....