הורות ולידה

אחרי ילד מפונדקאות והחלמה מסרטן, אשתו של רוי מילר ילדה

השחקן רוי מילר ואשתו שירי פדלון חובקים בזרועותיהם בן נוסף, שנולד אחרי לוקא, בנם הבכור, שנולד מאם פונדקאית. שירי חלתה בסרטן השד והחלימה, וזהו בנה השני, ולידתה הראשונה

אחרי ילד מפונדקאות והחלמה מסרטן, אשתו של רוי מילר ילדה
צילום: (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

"בחלומות הכי פרועים שלנו לא יכלנו לדמיין רגע כל כך יפה", כתבה שירי, האם הנרגשת ואשתו של השחקן רוי מילר, שילדה היום (חמישי). "ברוך הבא לעולם ילד שלנו. אתה נס גלוי. תודה שבחרת בנו לרקוד איתך את ריקוד החיים".

שירי חלתה בסרטן השד, התמודדה והחלימה, ובזמן המאבק במחלה בחרה בהליך פונדקאות, כדי להביא ילד לעולם עם בן זוגה, רוי מילר. "פתאום הבנתי באיזו דרך צעדנו וכמה עברנו עד שזכינו להיות הורים, ולהפוך למשפחה", כתבה אחרי לידתה של לוקא, בנם הבכור.

"למרות העליות, הירידות התלולות, סיבובי הפרסה ופסי האטה, לא הייתי משנה דבר ולא חצי דבר בדרך, כי הם אלה שהביאו אותי למי שאני ואיפה שאני היום. יום משפחה שמח לכל המשפחות באשר הן, על כל מורכבותן, צורותיהן ודרכיהן".

רחלי פלנט רוזן

השניים מעבירים בשנה האחרונה הרצאה משותפת על ההתמודדויות, הסרטן, הזוגיות והאתגרים, בשם "זה לא היה בתכנון", ומספרים יחד על הדרך שהם עוברים יחד באומץ, על החלום על משפחה ועל מה שנותן להם כוחות.

כעת, שירי הביאה את בנה השני וילדה בפעם הראשונה, ואנחנו מאחלים מזל טוב גדול.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
צופה
05.11.22

מזל טוב למשפחת מילר. הרבה בריאות לכולם ונחת מהרך הנולד.