אריאל נגד לפיד: כל האוכלוסיות ייהנו מהוזלה במחיר הדיור - סרוגים

אריאל נגד לפיד: כל האוכלוסיות ייהנו מהוזלה במחיר הדיור

שר הבינוי והשיכון: "מבחינתנו כל האוכלוסיות ללא יוצא מן הכלל ייהנו ממע"מ בשיעור אפס או מחיר מטרה. אנו נבנה בכל מקום שרק אפשר"

author-image
אריאל נגד לפיד: כל האוכלוסיות ייהנו מהוזלה במחיר הדיור
  לפיד ואריאל, ראש בראש (צילומים: פלאש 90)

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל אמר היום (רביעי) כי ההטבות במחירי הדיור מיועדים לכלל הציבור, וכי כל האוכלוסיות ייהנו ממנו. בדברים שנשא ביום העיון המשותף עם ראשי הרשויות המקומיות אמר אריאל כי ב-28 באפריל תובא תכנית מטרה לאישור מועצת מקרקעי ישראל. "אנחנו מודעים לחוסר הודאות, ונפעל ליישום מהיר ככל הניתן כדי לקצר קיפאון זה", הוסיף.

אריאל סיפר על אישור התכניות להוזלת מחירי הדיור: "שלשום קיבלנו בקבינט הדיור שתי תכניות מרכזיות – מע"מ בשיעור אפס ומחיר מטרה. אם למישהו יש ספק בכוונותינו, הוא נעלם. הנכונות של מדינת ישראל להכניס את היד עמוק לכיס ולשים על השולחן שלושה מיליארד שקל היא ברורה ועובדה קיימת.

"מע"מ בשיעור אפס מחייב חקיקה בכנסת וזה יקרה רק אחרי יום העצמאות כי היא בפגרה. בניגוד לכך מחיר מטרה הוא עניין פנימי שנגמר בתוכנו, אין צורך בחקיקה והוא יכול להיגמר במהירות".

עוד הוסיף אריאל: "אנו נבנה בכל מקום שרק אפשר. אני אומר מכאן לאזרחי ישראל – הזכות שלכם לבית, היא החובה שלנו, ואנחנו נעמוד בחובה זו.

"מבחינתנו כל האוכלוסיות ללא יוצא מן הכלל ייהנו ממע"מ בשיעור אפס או מחיר מטרה. יש סביב זה מעט אי הסכמות, אבל נגיע במהירות להחלטה לטובת היעד המשותף", הדגיש שר השיכון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ההבדל בין לפיד לאריאל
אין הבדל למעט הצביעות המובנית של אריאל | 26-03-2014 13:22