עורר סערה

רם בן ברק: "היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית"

ח"כ רם בן ברק התייחס בשבת לאפשרות ממשלה אפשרית של נתניהו ובן גביר ואמר : "לא משווה לשום דבר, היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית. החיבור הזה הוא מסוכן"

רם בן ברק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90) (רם בן ברק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90))

יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ רם בן ברק (יש עתיד) עורר בסוף השבוע סערה לאחר שאמר כי "היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית" בזמן שהתייחס לאפשרות שממשלת הימין שיקים בנימין נתניהו לאחר הבחירות תכיל בתוכה גם את איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ'.

"להבדיל אלפי הבדלות, ואני לא משווה את זה לשום דבר, היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית" אמר בן ברק באירוע שבתרבות בבאר שבע, "אני מסביר את הפחד שזה יכול לקרות. החוק, אחד הראשונים שהוא עשה, אם לא הראשון, היה לבטל את בית המשפט העליון. אנחנו צריכים לשמור על הדמוקרטיה שלנו".

איתמר בן גביר (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90) (איתמר בן גביר (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90))

לדבריו: "החיבור הזה בין מפלגה גזענית אנטי דמוקרטית של בן גביר וסמוטריץ' וחיבור שלהם לבן אדם שאנחנו רואים שמוכן לעשות כמעט הכל כדי להיחלץ ממשפט – הוא מסוכן".

בהמשך, הבהיר בן ברק בטוויטר: "שיהיה ברור – אני לא משווה ולעולם לא אשווה אף אחד במדינת ישראל ובעולם להיטלר. הניסיון להציג זאת כהשוואה הוא לא נכון וצר לי אם מישהו מנסה להציג זאת כך".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

66 תגובות
43
בן גביר
29.10.22

לשמאל מותר הכל. אבל רק לעוד 3 ימים

הצטרפו אלינו