חדשות

גנץ נפגש עם הרצי הלוי: "סומך עליו ומאחל הצלחה"

שר הביטחון קיים פגישת עבודה ראשונה עם האלוף הרצי הלוי לאחר אישור מינויו כרמטכ"ל. גנץ: "קצין מצוין, מנוסה ובעל כישורי הנהגה שיסייעו לו לקדם את צה״ל ואת ביטחון ישראל"

גנץ נפגש עם הרצי הלוי: "סומך עליו ומאחל הצלחה"
צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון בני גנץ קיים היום פגישת עבודה עם עם סגן הרמטכ"ל אלוף הרצי הלוי, עם אישור מינויו כרמטכ"ל ובה דנו בנושאים שונים שעל הפרק עם כניסתו הצפויה לתפקיד.

WhatsApp Video 2022-10-23 at 15.42.14| צילום: צילום- ניקול לסקבי, משרד הביטחון.

״בתום תהליך סדור ומעמיק הממשלה אישרה היום את הצעתי למנות את אלוף הרצי הלוי לרמטכ״ל ה- 23", אמר גנץ. "הרצי הוא קצין מצוין, מנוסה ובעל כישורי הנהגה ורוחב יריעה שיסייעו לו לקדם את צה״ל ואת ביטחון ישראל והאתגרים שלפתחנו בכל אחת מזירות הפעולה ולהמשיך בתהליכים החשובים שקידם ומקדם הרמטכ״ל רא״ל אביב כוכבי. אני סומך עליו ומאחל לו הצלחה רבה.

צילום- ניקול לסקבי, משרד הביטחון. (צילום- ניקול לסקבי, משרד הביטחון. )

למינוי יש חשיבות גבוהה ליכולת לשמור על הביטחון, על הרציפות הפיקודית של צה״ל ובניין הכוח. אני מברך על כך שהשלמנו את התהליך״.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות