הרב שטיינמן על חברי הממשלה: "יימח שמם וזכרם" - סרוגים

הרב שטיינמן על חברי הממשלה: "יימח שמם וזכרם"

מנהיג הציבור החרדי, תוקף במילים חריפות את הממשלה: "העצה האמיתית היא להילחם נגדם בזרוע ממש, מסירות נפש להריגה. הקב"ה יעזור שנזכה בקרוב שכל אלה יירדו לגיהינום"

author-image
הרב שטיינמן על חברי הממשלה: "יימח שמם וזכרם"
  התבטאות יוצאת דופן של מנהיג הציבור החרדי. הרב שטיינמן (צילום: פלאש 90)

הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן, מנהיג הציבור החרדי, תוקף במילים חריפות את הממשלה ומאחל לה "שיירדו לגיהינום ויגיע להם צרות, שלא יישאר מהם שום זכר יימח שמם וזכרם".

לפי הדיווח בישראל היום, התבטא הרב שטיינמן: "נבקש מהקדוש ברוך הוא שיעזור לנו שחס וחלילה לא יצליחו לעשות את כל אותן הגזירות שהם רוצים לגזור על כלל ישראל בכלל ועל לומדי התורה בפרט, עד כדי כך שהם רוצים לעשות שמי שלומד תורה הוא פלילי".

עוד הוסיף הרב שטיינמן: "הקב"ה יעזור שנזכה בקרוב שכל אלה יירדו לגיהינום ויגיע להם כל מיני צרות, ושלא יישאר מהם שום זכר, יימח שמם וזכרם".

במהלך שיעור שמסר בביתו, קישר הרב שטיינמן את הנעשה בממשלה לחג פורים. "בימינו אשר זרע עמלק מתגברים מאוד אצלנו והדבר ברור כי הוא מעשה שטן, העצה האמיתית היא להילחם נגדם בזרוע ממש, מסירות נפש להריגה".

sdtrgay9__w470h313q85

הרב דוד יוסף. תקף את הציונות הדתית (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

דבריו של הרב שטיינמן באים על רקע אישור חוק הגיוס, ובהמשך לסדרת התבטאויות קשות של מנהיגים במגזר החרדי נגד הממשלה ונגד הציונות הדתית. השבוע היה זה תורו של הרב דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה שאמר להר' שלום כהן, נשיא המועצת: "אין ספק, המזרחי זה האוייב הגדול של היהדות, שנאת עם הארץ לתלמיד חכם, ממש כך".

דבריו של הרב דוד יוסף באים בהמשך לדברים חמורים שהשמיע חבר נוסף של "מועצת החכמים", הרב שמעון בעדני, שכינה את רבני הציונות הדתית "בהמות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו