סגן שר הבטחון דני דנון הגיב בסיפוק לתפיסת ספינת הנשק האיראנית שפורסמה היום.
"פניה האמיתיות של אירן נחשפות שוב. רוחאני מחייך לעולם בערמומיות בזמן שאירן ממשיכה לחמש ולממן את ארגוני הטרור. זרועו הארוכה של צה"ל תכה בעוצמה בכל מקום על פני הגלובוס. הקלת הסנקציות על אירן רק יאפשרו להגביר ולהעצים את ארגוני הטרור שתחת חסותה באזור".
לפני שעה קלה התיר דובר צה"ל לפרסום כי כי במסגרת פעילות מבצעית מיוחדת הבוקר סיכל צה"ל, באמצעות לוחמי חיל הים, ניסיון להברחת אמצעי לחימה מתקדמים מאיראן אל ארגוני הטרור ברצועת עזה.
צוותים מיוחדים של לוחמי חיל הים עצרו את האונייה בלב ים, בהתאם למשפט הבין-לאומי, וערכו עליה חיפוש למציאת אמצעי לחימה. בחיפוש שנערך על האוניה נמצאו אמצעי לחימה מתקדמים רבים.
מה דעתך בנושא?
2 תגובות
0 דיונים
שמואל
ידוע ומפורסם שהגברים צריכים לשמור את עיניהם ללא קשר למלבושי הנשים שהם רואים ברחוב, כי הכל תירוצי היצר הרע שמפתה את האדם ואומר לו שהוא אינו אשם, אלא האשה העוברת...
ידוע ומפורסם שהגברים צריכים לשמור את עיניהם ללא קשר למלבושי הנשים שהם רואים ברחוב, כי הכל תירוצי היצר הרע שמפתה את האדם ואומר לו שהוא אינו אשם, אלא האשה העוברת ברחוב וכו'. ואדרבה מובא בחז"ל שכל אחד צריך לדאוג לאשתו שתהיה יפה ביותר. וכתב "פלא יועץ" בערך "יופי": "וראוי לכל אדם להשתדל לקחת לבניו נשים יפות, כדי שלא יתנו עיניהם באחרת. וכן מטעם זה ילביש את אשתו ויקנה לה תכשיטין ביותר ממה שיש לו, כדי שתמצא חן בעיניו ולא יתן עיניו באחרת". ובימינו זה גם ביציאה לרחוב כי נהגו לצאת יחדיו ולא כבעבר שכל כבודה פנימה. וכתב מרן הגאון רבי שלום משאש, ראב"ד ירושלים, בשו"ת שמש ומגן ח"ב סימן ט"ז: "כל הנשים שבעולם וגם אשת כת"ר בכלל, כאשר רוצים לצאת לשוק, אז מתלבשות יפה בבגדי כבוד כדי שיתראו בכלל נשים נכבדות ויקרות, ובבית אין לובשין אותן, שהם יקרים. וגם בבית מטפלים בבנים ובבישול ובכל צרכי הבית, ויתלכלכו להם. גם מעולם לא יצאו לשוק בבגדי בית, שבזה הן מורידין את כבודן ואת כבוד בעליהן, ובודאי שצעוק יצעק הבעל על אשתו אם יראה אותה מנוולת בשוק לפני חברותיה, ותתגנה בעיניו, אף אם תלבש בגדי כבוד בבית, כי הבעלים מקפידים על השוק יותר מהבית, ופוק חזי מאי עמא דבר, אין צריך להאריך בזה. וגם הבעלים בבית מסירים בגדי כבוד של השוק ולובשים בגדים פשוטים שיוכלו ללכלכן וכיוצא, וגם שיהיו בני חורין מעט מכובדם של בגדי השוק, וזה שייך גם בנשים, ובפרט שע"פ רוב ולפי רוח היום, יוצאים יחד לשוק בעל ואשתו בבת אחת, ויתבייש לראות אשתו מנוולת כמו ערבית, בתוך נשים אירופאיות מלובשות ומקושטות כראוי לרוח הזמן ובהיתר". ולכן כתב "מצוה וחובה על הנשים להתקשט לבעליהן וכו' בהיתר, ולא להתנוול ע"י מטפחת ויגרמו לבעליהן לתת עיניהם באחרות ח"ו, וכמה חששו חז"ל והתירו הרבה איסורין שלא תתגנה האשה על בעלה". ובימינו כאשר האלטרנטיבה היא מטפחת, שאינה מכסה כל הראש ותמיד מחליקה מהראש כידוע, כתבו עשרות פוסקים להעדיף פאה על מטפחת, כי זהו הכיסוי המהודר ביותר. וכתב מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א בספר "נזר החיים" (דף רי"ד): "בשם החזון איש אומרים, שיש מעלה בפאה, משום שמכסה את כל השערות". וכן בספר מאיר עוז (סימן ע"ה): "וכן הורה לי הגר"ח קניבסקי שליט"א, כששאלתיו אם ראוי לי להחמיר בזה, ונקט לשון המשנה ברורה, ושבמקומותינו המנהג ללכת עם פאה, והוסיף שאשתו של החזון איש הלכה עם פאה, וכן אמו אשת הקהילות יעקב, וסבתו, וכל נשות ליטא, הלכו עם פאה, ובוודאי שלא היו עושות דברים שאינם לכתחילה". וכן מובא מהגאון מרן רבי מיכל יהודה לפקוביץ: "כיסוי הראש ע"י פאה גרמה טובה לכיסוי נאות של שערות הראש לבל יראו החוצה, גם לאלו שע"י כיסוי המטפחת לא היה דבר זה נשמר אצלם היטב, וכל מטרת החתימה היתה לבקשת קבוצה לחזק המנהגים שהנהיגו ע"פ אמותיהם והחיזוק היה בתרתי, האחד שלא יראו עצמן כיוצאים מן הכלל, ועוד והוא העיקר, שלא יבואו ע"י המטפחת לפרוץ ולהוציא משערן החוצה כאשר נכשלו בזה רבים. אבל התעמולה שעושין בדבר [נגד לבישת פאה], יש בזה סכנה, לערער עיקרי הצניעות המחוייבת מן הדין, ואין דעת תורה נוחה מזה". ועוד כתב הגה"צ רבי שלמה אליעזר שיק שליט"א, מגדולי רבני חסידות ברסלב, בספר "שיחות מוהרא"ש" חלק ט': "אלו הנשים שהולכות בשערותיהן, לא די שיש להן מטפחת, כי רואים בחוש אשר דרכה של המטפחת לזוז ממקומה, ובכך נראות שערות ראשה בחוץ. ועל כן טוב מאוד לחבוש פאה נכרית, שעל ידי זה לכל הפחות תהיינה מכוסות השערות. ואף שיש מהנשים הספרדיות הנוהגות שלא ללבוש פאה נכרית משום פריצותא, עם זאת מי שרוצה להסתכל בעין אמת ולהבין את האמת, ההכרח לו להודות, אשר אי אפשר בשום פנים ואופן לכסות את השערות במטפחת בלבד, כי היא נוטה הצידה, ואז נראות השערות בחוץ, ויש על זה קללה מהזוהר הקדוש, עד כדי כך שאומר הזוהר, שכל העניות והדחקות שאדם סובל, היא רק מחמת שהאשה הולכת בגילוי שערותיה בביתה, ומכל שכן בחוץ, ועל כן בזה שהאשה חובשת פאה נכרית הרי זה כמי שמתלבשת באיזה כובע, כי סוף כל סוף אין זה השיער שלה, כי אם כמו כובע על השיער, אשר זה טוב יותר, ובזה היא מכסה את כל שערותיה שאין רואים אותן בחוץ". וכתב עוד שם, "ומובא בספר "שמש ומגן" מהצדיק הקדוש רבי שלום משאש, זכר צדיק וקדוש לברכה, אשר מדבר מאד מאד בעד חבישת פאה, אף שהיה חכם ספרדי, והוא מסביר בהגיון למה היום כן כדאי לנשים לחבוש פאה ולא מטפחת... שעדיף כי תלכנה הנשים בפאה, ולכל היותר הן תראינה יפה יותר, אשר אין זה איסור לאשה שתראה יפה וחסודה" (אשר בנחל חלק ס"ב, תשובה י"ב-תקצ"ה). ובוודאי שכל הרבנים הללו חיו בדורינו ודיברו על פאות קאסטם ולא על פאות "קש", וכידוע שגם לפני מאות שנים היו פאות קאסטם, והפוסקים הראשונים שהתירו פאה, התירו לעשות גם משיער האשה עצמה, וכן מובא במשנה ברורה (סימן ע"ה), שהביא את פרי מגדים וכתב: "ומשמע מיניה שם דאפילו שיער של עצמה שנחתך ואח"כ חיברה לראשה גם כן יש להקל".
המשך 10:06 04.11.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
הדג מסריח מהראש!!! והפאה הנכרית שמעליו מסריח ביותר!!! (איכסא-לקא) היצר הרע מכשיל האשה עם הקישוט של הפאה נכרית, שתגרה המון גברים ברחוב, ואח"כ הם נכשלים מזה בהרהורים רעים, וכל...
הדג מסריח מהראש!!! והפאה הנכרית שמעליו מסריח ביותר!!! (איכסא-לקא) היצר הרע מכשיל האשה עם הקישוט של הפאה נכרית, שתגרה המון גברים ברחוב, ואח"כ הם נכשלים מזה בהרהורים רעים, וכל מיני עבירות, כל היום ולילה להחטיאם ביותר, כגון להתאוות לאשה אחרת, (הרי אסור ליתן עיניו באשה אחרת) וידוע כי גדול המחטיאו יותר מן ההורגו, ה"י, האשה הזאת הלובשת פאה, שורפת בנו, ואוכלת אצלה כל חלקה הטוב שהיה בה, ר"ל, כמו שהנביא אומר: גם כי תרבו תפילה אינני שומע, ידכם דמים מלאו. "הפאה היא בושה הכי גדולה לעם ישראל". הפאה היא הדם! חובתנו חובת השעה, כאשר באים לבלע את הקודש, כאשר השי”ת דורש מאתנו לשוב בתשובה שלמה, כולנו ממש ללא יוצא מן הכלל, וידוע שרוב הרבנים "הגדולים" בדורינו אסרו ללכת עם פאות, וגם הפאות שהתירו הם פאות שנראות כמו קן או קש, אז המסקנה היא, שהפאות שהנשים הולכות היום הם אסורות בהחלט באיסורים מוחלטים. אנא ד’ בזכות התשובה של הנשים צדקניות, שמהיום ילבשו רק מטפחת, אמור לכל צרותינו די, ובטל מעלינו כל גזירות קשות ובימים אלו הראנו רק נסים ונפלאות כאשר בימי מרדכי ואסתר וכל המחשבות והגזירות יתהפכו כולם לטובה ולברכה. נא ערה עלינו רוח ממרום ופרוש עלינו סוכת שלומך סוכת רחמים וחיים ושלום, ונהיה כולנו כאיש אחד בלב אחד לאהבתך וליראתך ולעבדך בלבב שלם, ונזכה כולנו יחד לראות בהרמת קרן התורה היראה והצניעות בקרוב בשובך לציון ברחמים, בביאת משיח צדקנו בב”א.
המשך 15:44 05.03.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר