גנץ מאיים על חמאס: "כל הפרה – תביא לגביית מחיר״ - סרוגים

גנץ מאיים על חמאס: "כל הפרה – תביא לגביית מחיר״

שר הביטחון גנץ סייר היום במטה השב"כ בתל אביב, ובסיום הערכת המצב שלח איום לפלסטינים: ״חמאס אחראית על השטח בעזה - נטפל ונסכל כל ניסיון להפר את ריבונותנו ונגבה על כך מחיר״

author-image
גנץ מאיים על חמאס: "כל הפרה – תביא לגביית מחיר״
  גנץ במטה שב"כ (אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (ג') במטה שירות הביטחון הכללי, יחד עם ראש השב"כ רונן בר. השניים קיימו הערכת מצב וכן הוצגה לגנץ פעילות היחידות והאגפים השונים בארגון בהיבטים המבצעיים, במודיעין, בסייבר ובהיבטים הטכנולוגים. עוד דנו בתובנות בעקבות מבצע "עלות השחר".

מדברי שר הביטחון בני גנץ בסיום הביקור: "ראשית אני מבקש להביע צער עמוק על מותו של סמ"ר נתן פיטוסי הלילה. ליבנו עם משפחתו וחבריו. צה"ל יתחקר את האירוע לעומק והלקחים יופקו ויוטמעו.

עוד באותו נושא

החייל שנורה למוות בטול כרם – נתן פיטוסי מנתניה


10

גנץ במטה שב"כ (אריאל חרמוני)

גנץ במטה שב"כ (אריאל חרמוני)

קיימתי הערכת מצב בשירות הביטחון הכללי ביחד עם ראש השב"כ רונן בר. פגשתי מנהלים ומנהלות שלקחו חלק במבצע, שהציגו לי יכולות יוצאות דופן במודיעין, סייבר וטכנולוגיה. את העליונות הזו של מדינת ישראל מול ארגוני הטרור נמשיך להעצים ביחד – כל גופי הביטחון.

סיכמנו את הפעילות המשולבת במבצע "עלות השחר" שבו הוכיחו היכולות המודיעיניות של שב"כ ואמ"ן – שהן מפתח להצלחה המבצעית הממוקדת תוך הקטנת הפגיעה בבלתי מעורבים. גם כעת, פועלים כוחות צה"ל ביחד עם שב"כ, בין היתר מול חמאס בעזה, במקביל לפעילות לחיזוק הכוחות המתונים שנובעת מתוך הבנה עמוקה של המציאות בשטח.

עוד באותו נושא

עלות השחר, היום שאחרי: הזוג ששירת יחד תחת אש


14

הרקטות שחמאס בונים, והמנהרות שהם חופרים – פוגעות בתושבי עזה ומעכבות את הפיתוח הכלכלי. ניסיונות ההתעצמות של חמאס מסוכלים ומטופלים כל העת כפי שראינו בחשיפת המנהרה אתמול. מדינת ישראל תמשיך לפעול לשמירה על היציבות – ותמשיך לדרוש מחמאס אחריות על השטח. כל הפרה – תביא לגביית מחיר״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מי מקשיב לדביל...
מאחל לך שיורידו אותך החמאס,ואת בת הזוג הארורה שלך במחסומים,וכך ניפטר מדביל חסר חשיבות,לרמטכ"ל מוניתה רק אחרי שניזרקתה מהצבא,ביגלל חוסר היסתגלות,וחוסר לימודים,רדוד בתקופה שלך וחלול לא ראוי | 16-08-2022 19:44
מי מקשיב לדביל כמוך חולירע,הכל אצלך פוליטיקה,בקרוב הם יורידו אותך יש להם את כל המידע מהטלפון וכל צעד שאתה עושה,אני אישית לא אתגעגע לחלאה כמוך זיהום נאצי ארור