חדשות

עמית סגל עוקץ: זו הסיבה שמפלגת ימינה התפרקה

הפרשן הפוליטי עמית סגל מתייחס להתפרקותה של מפלגת 'ימינה' ואומר כי הסיבה היא שמה שחיבר בין חבריה זה השלטון: "הלך השלטון - הלכה המפלגה"

עמית סגל. צילום סרוגים
עמית סגל. צילום סרוגים | צילום: (צילום: סרוגים)

הפרשן הפוליטי עמית סגל, מתייחס לבקשות הפיצות וההתפלגות של חברי ימינה, ואומר כי הדבר היחיד שאיחד אותם זה השלטון.

בסרטון שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, אמר סגל: "תגידו, כמה זה 7 לחלק לאגו?".

סגל ציין כי "סיעת ימינה, סיעת השלטון הכי קטנה, היו בה רק שבעה חברים: שיקלי פרש לסיעת יחיד, היום מתן כהנא רוצה להקים את סיעת ביחד, שירלי פינטו רוצה את סיעת 'זה אפשרי', אביר קארה גם רוצה סיעה של העצמאים, איילת שקד הקימה את הרוח הציונית. עד הערב בטח תהיה עוד סיעה".

סגל התייחס לסיבה שבגינה מפלגת 'ימינה' לא הצליחה לשרוד ואמר: "מה העניין? בנט אסף חבורה של אנשים כמעט אקראיים, שמה שמחבר אותם זה רק השלטון. הלך השלטון – הלכה המפלגה".

בנט (2)
בנט (2)| צילום: מתוך הפייסבוק של נפתלי בנט

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

56
39
שופריקו השופר
15.08.22

לפחות היו בשלטון. אתה היית ונשארת עבד נרצע