גפני: "אם קריב היה חרדי - המדינה הייתה מזדעזעת"

גפני: "אם קריב היה חרדי - המדינה הייתה מזדעזעת"

ח"כ גפני תקף את ח"כ גלעד קריב בעקבות התחקיר שהעלה טענות על המיזם להקמת מנהלת התחדשות יהודית: "במקום לתת כסף לנכי צה"ל אתם נותנים את זה לרפורמים של גלעד קריב"

גפני: "אם קריב היה חרדי - המדינה הייתה מזדעזעת"
  (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני, תקף היום (שני) במליאת הכנסת את ח"כ גלעד קריב בעקבות הפרסומים על הטענות לניגוד עניינים לכאורה מצדו באישור כספים לעמותה בה פעל עד לפני תקופה קצרה כחבר ועד מנהל.

"אם זו הייתה עמותה חרדית וח"כ חרדי, המדינה הייתה מזדעזעת, היועמ"שית הייתה קוראת לרשויות אכיפת החוק לפתוח בחקירה פלילית. אבל פה – שקט דממה" אמר ח"כ גפני.

"מתחת לאף שלנו במחשכים מעבירים לאיזה עמותה קטנה של 2 עובדים 60 מליון שקלים מכספי ציבור" האשים גפני – "במקום לתת כסף לנכי צה"ל אתם נותנים את זה לרפורמים של גלעד קריב, ואתם עוד מטיפים לנו מוסר על ניקין כפיים? מושחתים נמאסתם".

הטענות עלו בין השאר בעקבות תחקיר של העיתונאי קלמן ליבסקינד ב"מעריב", שהעלה טענות בנוגע למיזם להקמת מנהלת התחדשות יהודית של משרד התפוצות ותקצובו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הצחנה הזה לא...
אשפה רפורמי לא יכול להיות יהודי,בקרוב הוא וכל הזבל יהיו בפח האשפה של ההיסטוריה הנאצית, | 15-08-2022 13:26
הצחנה הזה לא יהודי,איך יהיה חרדי,הזבל שעשתה את החזיר הזה,היא סתם צועניה מרומניה,מכוערת,שהביאה את התולעת הזה,והשאירה אותו לבד,זה גוי ארור לא יהודי כלל,
לפי ההלכה והקבלה. יש למחוק תמונתו
נייר טואלט | 15-08-2022 17:47
בספר ''מים אדירים'' מובא: ''אסור להביט בתמונת רפורמי, כי זה מזיק לנפש. כי רפורמי גרוע מגוי. כי שנאת רפורמי ליהודי כשר. כשנאת עמלק'', ובלית ברירה, יש לירוק על התמונה. ואם התמונה מודפסת בעיתון. יש להשתמש בתמונה כנייר טואלט''
2
לישיבות שמגדלות דורות...
שאלה | 15-08-2022 22:32
לישיבות שמגדלות דורות של בטלנים כן צריך לתת כסף?
עדיף קידום...
א | 05-09-2022 12:51
עדיף קידום בטלה על קידום התבוללות