דרמה בכדורגל: בית"ר ירושלים תרד לליגה א'? - סרוגים

דרמה בכדורגל: בית"ר ירושלים תרד לליגה א'?

אם דבר לא ישתנה עד מחר, הקבוצה מהבירה תדרדר עד לליגה השלישית, לאחר שאיש העסקים ברק אברמוב הודיע כי אין בכוונתו לרכוש את הקבוצה, זאת על רקע מחלוקת בנוגע לתשלום במזומן

דרמה בכדורגל: בית"ר ירושלים תרד לליגה א'?
  צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

איש העסקים ברק אברמוב הודיע שאין בכוונתו לרכוש את בית"ר ירושלים. המשמעות היא שאם דבר לא ישתנה עד מחר, הקבוצה תרד עד לליגה א', היות שלא תוכל להתקיים מבחינה כלכלית.

בהודעה מטעמו מסר אברמוב: "ברק אברמוב, שהוא איש עסקים בעל אחריות לעסקיו, עובדיו ובעיקר משפחתו, הכניס את עצמו, באומץ רב, לעסקה מורכבת באופן חסר תקדים, ללא בדיקת נאותות, מתוך הסכמה לקחת על עצמו התחייבויות עתק שיצר המועדון. זאת, כאשר הוא מגובה בהבטחות רבות ושונות מגורמים כאלה ואחרים להירתם ולסייע.

עוד באותו נושא

רשמית: משה חוגג מוכר את בית"ר ירושלים לאוהדים

ברק אברמוב (צילום: פלאש 90)

לאור התרחשויות הימים האחרונים, ובפרט העובדה שגורמים שונים שהבטיחו להירתם ולסייע פשוט התאדו ברגע האמת, לאחר שהתנאים המוקדמים שהוצהרו מהיום הראשון לא התקיימו ולא יתקיימו ולאור התנהלות לא מקובלת מצד צדדים הקשורים לעסקה, החליט ברק, שנשאר לבד במערכה, כי יש גבול ונחצו כל הקווים האדומים האפשריים.

למשכך, ברק החליט לסיים את המשא ומתן ולרדת מהאפשרות לרכוש את המועדון. ברק מאחל הצלחה רבה לבית"ר ירושלים, שיקרה לליבו ואהובה עליו. הוא מאחל ומייחל להצלחתה ויתרום ויסייע לה בעתיד, באהבה וברוחב לב".

אברמוב דרש לשלם רק 4.150 מיליון ש"ח במזומן, ולא את הסכום המקורי של 5 מיליון, לאחר שכבר אושרה העסקה מול עיריית ירושלים על ידי היועץ המשפטי.

שחקני ביתר ירושלים (צילום: אורן בן חקון, פלאש 90)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו