רשמית: משה חוגג מוכר את בית"ר ירושלים לאוהדים - סרוגים

רשמית: משה חוגג מוכר את בית"ר ירושלים לאוהדים

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים חתמה על טיוטת חוזה לרכישת קבוצת הכדורגל מידי איש העסקים משה חוגג: "זה הזמן של כולנו להתאחד ולהציל את המועדון שכולנו אוהבים"

author-image
רשמית: משה חוגג מוכר את בית"ר ירושלים לאוהדים
  (צילום: פלאש 90)

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים הודיעה כי חתמה הערב (ראשון) על טיוטת חוזה לרכישת קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים מידיו של איש העסקים משה חוגג.

בדף הפייסבוק של העמותה נכתב מתווה ההסכם: "אנו שמחים להודיע שהגענו לסיכום על העברת הבעלות של קבוצתנו האהובה בית"ר ירושלים, לבעלות האוהדים באמצעות עמותת האוהדים וזאת בתוך שבועיים ימים מיום חתימת ההסכם, ובכפוף לגיוס הכספים ובדיקת נאותות שנערוך מצידנו בשבועיים הללו כאשר למהלך דדליין ברור ומוגדר".

"כפי שהתחייבנו לאורך כל הדרך, בטרם החתימה אנחנו חושפים בפני קהל האוהדים בשקיפות מלאה את הטיוטה העדכנית ביותר אליה הגענו לאחר מו"מ שהתמקד בטובת הקבוצה וביכולת שלנו, האוהדים, להבטיח את העובדה שהקבוצה תהיה תחרותית בליגת העל בעונה הקרובה ובעתיד – ללא הפחתת נקודות וללא ירידת לליגה לאומית או לליגה א".

משה חוגג (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

על פי המתווה שהושג ונחתם, כ- 12 מיליון השקלים יגויסו בשלב זה על ידי ובתמיכת האוהדים, משותפים למהלך ומרוכשים פוטנציאליים – דבר שיאפשר, בעזרת הסדרי חוב, להקטין את גרעון המועדון ולהעמיד תקציב שחקנים ראוי שיהיה מספיק תחרותי. הכספים שיתרמו ע"י הקהל לא ישמשו לסגירת חובות שאינן חובות מועדון מובטחים.

עוד נקבע כי הלוואת הבעלים ל"סינגולריטים" תוגבל להחזר של עד 10 מיליון שקלים וחלקה יוחזר רק במסגרת הסדר חוב ל- 3 השנים הקרובות וימומן ע"י שותפים עסקיים מעודדים מהירתמות הקהל ומרוכשים פוטנציאליים בלבד.

ההסכם כפוף לבדיקת נאותות אותה יערוך משרד רו"ח בשבועיים הקרובים. התחייבויות המועדון כולם לא יעברו את 33 מיליון השקלים – ובמידה ולאחר בדיקת הנאותות הסכומים יהיו גבוהים יותר- ההסכם לא ייכנס לתוקפו. חשוב לציין כי על פי ההערכות הריאליות העדכניות של המועדון וגורמי מקצוע נוספים ולאחר הקטנת ההתחייבויות בשבועות האחרונים החוב הכולל והתחייבויית העתיד נע סביב 25 מיליון שקלים.

יודגש כי, עם כניסת ההסכם לתוקפו – בעוד כשבועיים ימים ובכפוף להשגת יעדי הגיוס, הבעלות על המועדון תועבר במלואה (100% מהמניות) אל עמותת אוהדי בית"ר ירושלים – כלומר: הקבוצה תעבור לידי הקהל.

אוהדי בית"ר (צילום: פלאש 90)

"אנו מודים לראש עיריית ירושלים מר משה ליאון על עזרתו הרבה ביציאת הקבוצה לדרך חדשה" סיכמו בעמותת האוהדים ופנו לציבור: "על מנת להוציא את בית"ר לדרך חדשה, אנו זקוקים כעת לכם – אוהדי בית"ר הרבים. אנחנו את שלנו, מבטיחים לעשות בנחישות, בהתמדה ובשקיפות מוגברת. לא יהיה לנו מחר. עכשיו זה הזמן של כולנו להתאחד ולהציל את המועדון שכולנו אוהבים".

לדבריהם, "כבר במהלך היממה הקרובה נקיים גם זום לייב מיוחד עם מגוון גורמים רלוונטיים כדי לשקף לא רק את החוזה, אלא גם את כלל מרכיביו, ההשפעות, האלטרנטיבות והמהלכים שמתקיימים כעת במקביל – על מנת שנוכל לשקף לכם את התמונה במלואה. הזום יהיה פתוח לכלל האוהדים ובהמשך תינתן כאמור השפעה על קבלת ההחלטות במועדון לכל מי שיירשם כחבר בעמותת אוהדי בית״ר ירושלים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו