ירדן הראל משתפת | טיפולי הפוריות, הקנאה, והבדידות - סרוגים

ירדן הראל משתפת | טיפולי הפוריות, הקנאה, והבדידות

"גם כשהייתי מוקפת, עדיין הרגשתי לבד". ירדן הראל עוברת שנים מטורפות - הריון שהוגדר כנס, לידת תאומים בפונדקאות, לידה שקטה וגירושים. היא וחברתה הטובה מתיישבות מול המצלמה ומשתפות על האתגר- טיפולי פוריות וחברות

ירדן הראל משתפת | טיפולי הפוריות, הקנאה, והבדידות
  (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

ירדן הראל פותחת את הלב ומתחילה את הבוקר בשיתוף כנה על טיפולי הפוריות שעברה. הראל וחברתה הטובה- טל טלמון התיישבו מול המצלמה בסטורי כמדי שבוע והפעם, דיברו על האתגר: לשרוד טיפולי פוריות וחברות יחד.

ירדן הראל וטל טלמון (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

השתיים השיבו לשאלות שעלו מהעוקבים. "זה שינה משהו כשהפונדקאית שלך נקלטה וטל עדיין הייתה בטיפולים? או הפוך, כשהיא נקלטה וילדה? אני בסיטואציה דומה עם חברה קרובה"

"זה הנושא הכי מורכב לאישה שרוצה להיות אמא," ענתה טלמון. "להתמודד קודם כל בנה לבין עצמה ואח"כ עם הסביבה, הסביבה הקרובה ובטח אם מדובר בחברה, יש מורכבות. מצד אחד את מקנאה, למרות שמן הסתם זה לא על חשבונך. אבל את מקנאה, כי היית רוצה את זה לעצמך. ובאותה נשימה את שמחה בשביל החברה הכי טובה שלך. אפשר להבין שיש פה מכלול של דברים. זה בסדר לקנא.

עוד באותו נושא

לידה שקטה: השחקנית ירדן הראל משתפת במה שעברה


6

טלמון והראל הן חברות טובות מאוד ושתיהן התמודדו עם האתגר בטיפולי פוריות, במקביל זו לזו. הן השתדלו מאוד להיות אחת בשביל השנייה, בהתרגשות, בקושי, אבל בלי לוותר על הכנות ועל החברות האמיצה ביניהן.

"כשאת היית בהריון זה היה מבחינתי הדבר הכי טוב שיכל לקרות לנו". פנתה טלמון להראל. "זה לא היה קשור בכלל לטיפולים שאני עוברת. אלה היו שני עולמות שונים לחלוטין. וזה שאת נכנסת להריון- היה נס".

הקשר בינהן עובר בקלות גם מול המצלמה, והראל התאפקה לעצור את הדמעות. "לדבר על זה מציף אצלי את הכל, כל פעם מחדש".

"כשחברות שלי נכנסו להריון, שמחתי בשבילן עם כל הלב שלי. כמה שזה נשמע לא הגיוני. זה משהו שרציתי שכל כך הרבה שנים אבל שמחתי מכל הלב, ולא הרגשתי שזה על חשבוני חס וחלילה, שזה לוקח ממני. אבל כן, זה הפגיש אותי כל הזמן עם המקום של- למה זה לא קורה לי? למה אני תקועה? למה אני לא מצליחה לעבור את השלב, ולהגיב לשלב שאני הכי רוצה בעולם. מרגיש שכולם מסביב מתקדמים, זה קורה להם. וגם אם את מוקפת במשפחה או בחברות הטובות, עדיין הרגשתי לבד".

הראל משתפת שלקח לה זמן לשתף את טלמון בתחושות. "את מרגישה לפעמים לבד, זה בסדר, ואלה החיים. בכל מה שקשור להורות, גם אחרי שהופכים להורים יש עליות וירידות וזו רכבת הרים מטורפת. אבל אני חושבת שכשמדובר בחברות טובה- הטוב שאת רוצה בשביל החברה שלך, השמחה שאת רוצה בשבילה, מתגברים על החוסר האישי שלך באותו רגע".

עוד באותו נושא

איזה סוד שירי מימון הצליחה להסתיר? התרגשנו


7

טלמון מספרת על ההתבוננות שלה בהראל שנכנסה להריון, בזמן שהיא עצמה הייתה בשיא טיפולי הפוריות והקושי. "ראיתי אותך בכזה אושר שלא ראיתי בחיים, שאמרתי- זה יקרה לי. נתת לי איזו תקווה, שזה יבוא. אני אל יודעת באיזו צורה אבל זה יגיע. בשמחה ובהתרגשות שלך היה משהו מדבק. לא רק איזה באסה ולמה לי זה לא קורה. זה יקרה לי! אני עכשיו בטיפולים, אבל אני אהיה שם".

הראל ממשיכה להיזכר בתקופה המורכבת הזו, ובגרון חנוק גם מנחה את הנשים ששומעות אותה ומתמודדות עם האתגר הגדול. "להיאחז במשהו מחזק ואופטימי, עוזר מאוד לעבור את התהליך. תתרכזי בדברים שעושים לך טוב. תהפכי את הטיפולים לחלק מהשגרה, ולא לכל עולמך".

רכבת הרים מטורפת (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

השנים האחרונות של ירדן הראל היו היו רכבת הרים אחת גדולה. העולם נחשף לסיפור הלא ייאמן שלה, כאשר הראל גילתה שהיא הריון לא צפוי ושהיה נראה בלתי אפשרי, במקביל להליך הפונדקאות שהיא ובן זוגה עמרי היו בעיצומו. אחרי שנים של זוגיות ושנים של ניסיונות, הזוג פנה להליך פונדקאות. במשך תקופה קצרה, ירדן ועמרי ציפו לשלושה ילדים בו זמנית. הראל גילתה על ההריון שהיה בשלב מתקדם זמן קצר לפני הלידה הצפויה, אך בצער רב עברה לידה שקטה בשלב מתקדם כחודש אחרי לידת התאומים המשמחת. השנה, אחרי למעלה מעשרים שנות זוגיות, עומרי שלום והראל התגרשו. הסחרור לא פוסק, ולפני זמן קצר הראל חשפה את הזוגיות החדשה, בתקווה להפי אנד ורגיעה קלה מכל המהמורות שבדרך.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
זה אומר משהו...
נינה מינגוב | 02-08-2022 23:20
זה אומר משהו שגברים לא יכולים להתמודד עם הקשים של החיים בחיים לא הלך הכול חלק צריך להיות חזקים וגברים לא יכולים להיות חזקים
2
אז מה זה...
אסתי | 03-08-2022 7:24
אז מה זה קשור לבעלך שביום אחד התגרשת ממנו ובלי טיפת רגישות מפרסמת תמונות עם אהוב חדש, תתביישי איפוה הכבוד שלך....
3
אנשים מתגרשים כל...
ח | 03-08-2022 8:16
אנשים מתגרשים כל יום, מי את שתשפטי אותה בכלל. תתעסקי בחייך. משועממת
4
תתביישי לך...
גם אני | 03-08-2022 8:17
תתביישי לך את! מטנפת מאחורי מקלדת. מי ישמע את המדד לנאורות וגבולות בטוחים.
5
נשים- חזקות יש...
ליטל | 03-08-2022 8:20
נשים- חזקות יש להן עוצמות!! ברוך ה' - שאתן אימהות!!
6
עוד פעם את...
דנה | 03-08-2022 8:29
עוד פעם את חוזרת לפונדקאות וחושפת את התאומים שהם כבר גדולים ואת חושפת אותם תינוקות משעמם לך את חייבת להיות כול הזמן בפרונדט. די הבנו. מספיק. קצת נמאס.
7
את אישה שלא...
א.א | 03-08-2022 12:56
את אישה שלא מגיע לך להיות אמא הילדים ממש לא מענינים אותך לפחות תספרי את האמת לא סתם השם יתברך לא נתן לך.להכנס להקיון
תתביש לך!!...
מיכל | 03-08-2022 21:22
תתביש לך!! מי אתה? אלוקים?? אישה מדהימה. מגיע לך רק טוב!
8
ירדן את מהממת...
עמליה | 03-08-2022 13:49
ירדן את מהממת
9
בלידה ...
סמדר | 03-08-2022 14:05
בלידה
10
אויש נו באמת....
חנוש | 03-08-2022 16:29
אויש נו באמת. אל דאגה, היא כבר בזרועות הגבר הבא