נעצר המחבל ששרף את הרכב של הרב דוב ליאור - סרוגים

נעצר המחבל ששרף את הרכב של הרב דוב ליאור

המשטרה עצרה ערבי בן 57 בחשד שהצית את רכבו של הרב דוב ליאור בשכונת בית אורות בירושלים "החשוד ניסה להצית רכב באותו המקום ללא הצלחה, וחזר בשעות הבוקר על מנת לבצע את זממו"

נעצר המחבל ששרף את הרכב של הרב דוב ליאור
  הרכב השרוף של הרב ליאור (דוברות המשטרה)

משטרת ישראל עצרה חשוד בהצתת רכבו של הרב דוב ליאור בשכונת בית אורות בירושלים.

אתמול (ו') בשעות הבוקר, הוצת רכבו של הרב שחנה בחנייה בבניינים הסמוכים לשכונת א-טור וכתוצאה מכך, נגרם נזק כבד לרכב. באירוע לא היו נפגעים.

עוד באותו נושא

פורעים הציתו את רכבו של הרב דב ליאור


14

בעקבות המקרה, נפתחה חקירה בתחנת שלם של מחוז ירושלים ובמהרה התחקו חוקרי המשטרה אחר זהות החשוד במעשה. היום לפנות בוקר, בפעילות של תחנת שלם עם מסתערבים של מג״ב נעצר החשוד (57, תושב מזרח ירושלים).

בקבוק התבערה שנתפס בשטח (דוברות המשטרה)

מהחקירה עולה כי עפ״י החשד, החשוד הצית את הרכב באמצעות חומר דליק וכתוצאה מכך גרם לנזק כבד לרכב. בנוסף מחקירתו עולה כי קודם להצתת הרכב, החשוד ניסה להצית רכב באותו המקום ללא הצלחה, וחזר בשעות הבוקר על מנת לבצע את זממו. החשוד יובא הערב לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו והמשטרה תפעל למצות עמו את הדין.

רק בשבועות האחרונים, עצרו שוטרי מחוז ירושלים חשודים שניסו להצית רכבי הסעות בסילוואן, ובזכות תושיית השוטרים שאיבטחו באזור, סוכלה מזימתם. בסיום החקירה הוגשו כתבי אישום נגד המעורבים. משטרת ישראל תמשיך לפעול באזור ובכל רחבי העיר, באמצעות מגוון כוחות ואמצעים לשמירת שלום הציבור, בטחונו ורכושו.

משה ליאון חיזק את הרב ליאור

ראש העיר ירושלים משה ליאון שוחח לפני כניסת השבת עם הרב דב ליאור, חיזק את ידיו של הרב ואמר כי מדובר במעשה נפשע והעיר ירושלים לא תשלים עם האלימות הזו.

ליאון אמר לרב ליאור כי עיריית ירושלים יחד עם משטרת ישראל וכוחות הבטחון יעשו מאמצים כדי להגביר את הבטחון באזור שכונת בית הרכס שבהר הזיתים.

"בראייתי, תושבי בית האורות שבשכונת הרכס בהר הזיתים הם חלוצים שהולכים לפני המחנה, הנחיתי את אגף הבטחון של עיריית ירושלים לסייר במקום כדי להבטיח שכל צורך בטחוני הנחוץ לשלומם של התושבים יקבל מענה מיטבי ומיידי" אמר ליאון לרב ואיחל לו בריאות איתנה ואריכות ימים ושנים בעשייה תורנית וציבורית עשירה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מה דעתכם הוא יקבל יותר ממי שזרק נעל על שופטת?
אור | 23-07-2022 22:25
מה הקשר בכלל. צריך להבחין בתכלית הראויה המעוגנת ביסודות החוק. בלה בלה.
2
לאחר שמתנחבלים הציתו...
חרדה למדינה | 24-07-2022 7:23
לאחר שמתנחבלים הציתו מכוניות של פלסטינים, פלסטיני הצית מכונית של מתנחבל.