תושבי חברון, פתחו יומנים: ביום שלישי, כ"ד אלול, ה-20.9, יתקיימו בחירות מוניציפליות למועצה המקומית ביישוב היהודי בחברון.
עוד באותו נושא
הסוף לדחיות: החל הפרויקט להנגשת מערת המכפלהבנצי רובין, אוריאל בארי

שרת הפנים איילת שקד מסרה: "מזל טוב לתושבי הישוב היהודי בחברון. לראשונה יתקיימו בחירות מוניציפאליות לראשות המנהלת, כמו לכל אזרחי ישראל. זה מגיע לכם. אין ספק שצעד זה יחזק את עיר האבות כרשות עצמאית רשמית במדינת ישראל".
עד עכשיו היה מינוי לראש הרשות, תפקיד שאוייש על ידי פקיד מבחוץ. בשלוש השנים האחרונות היה זה הרב הלל הורוביץ שמילא את התפקיד, אך ע"י המלצה של התושבים. כעת, הבחירות יתקיימו כיאה לכל רשות מקומית.




תגובות
תזהרו שביבי לא ימסור את מה שנשאר מהישוב לפלסטינים..אחרי שנתן לחבר שלו ערפאת 90% בשנות ה90
לחברון אין כבר רטש עיר? האם יש בחירות נפרדות לערבים בחיפה?
דאוד זראטי משרה: Alcalde de Hebrón
בהצלחה, והי, בלי שנאת חינם... סה"כ יישוב קטן, תוותרו אחד לשני ותגדילו ראש