לזה לא ציפינו: קייט מידלטון באימון צבאי - סרוגים

לזה לא ציפינו: קייט מידלטון באימון צבאי

הדוכסית קייט מידלטון השאירה את כל השמלות האלגנטיות בארון ועלתה על מדי צבא | אם אתם מצפים שהיא תזכיר לכם טירונית במחנה 80, תצפו להתאכזב כי גם על מדים היא סטייליסטית

author-image
לזה לא ציפינו: קייט מידלטון באימון צבאי
  (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

אנחנו רגילים לראות את משפחת המלוכה באירועים רשמיים ובלבוש אלגנטי. לכן, כל כך הופתענו כאשר הדוכסית קייט מידלטון עלתה על מדים. אז למרות שציפינו שהיא תזכיר לנו את איך שאנחנו נראינו בטירונות- אז לא. גם במדים צבאיים היא עדין נראית מהמם.

קייט הגיעה לפני מספר חודשים לאחד הבסיסים בבריטניה על מנת להשתתף באימון צבאי. אתמול (ראשון), לרגל יום הכוחות החמושים שציינו בממלכה, נחשפו תמונות מאותו אימון מזורז שעברה הדוכסית עם צבא היבשה הבריטי. בתמונות שפרסמו ויליאם וקייט בעמוד הרשמי שלהם, קייט, לבושה במדים מכף רגל ועד ראש ובוחנת לכאורה את התחמושת הצבאית בחינניות.

וויליאם וקייט כתבו בעמוד האינסטגרם שלהם לכבוד המאורע: "וויליאם ואני רוצים לחלוק כבוד לגברים ולנשים האמיצים, בעבר ובהווה, המשרתים בצבא שלנו: בים, ביבשה ובאוויר, כאן בבריטניה וברחבי העולם. תודה לכם על כל ההקרבה שאתם ומשפחותיכם עושות כדי לשמור עלינו".

קייט שיתפה תמונה עם קסדה צבאית שצולמה תוך כדי האימון ותמונה נוספת עם חיילי וחיילות הבסיס.

קייט מידלטון, אייקונית אופנה, עלתה על מדים ושוב הראתה לנו שהכל אפשר ללבוש בסטייל וחינניות. הלוואי עלינו להראות ככה במדי ב' בקיץ הישראלי. 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
קייט מהממת! ...
אסד | 27-06-2022 14:24
קייט מהממת!
2
באת לשחק בצבא?...
שלומית | 28-06-2022 19:38
באת לשחק בצבא? יופי חמודה.