עצובים אך אוהבים: משפחת המלוכה נפרדת סופית מהארי ומייגן

עצובים אך אוהבים: משפחת המלוכה נפרדת סופית מהארי ומייגן

במרץ האחרון יצאו ל"חל"ת" הנסיך הארי ומייגן מרקל מתפקידם בבית המלוכה הבריטית, כעת לאחר שנה ההתפטרות היא סופית ובית המלוכה אף שולל את תארי הכבוד שלהם ומקבל תגובה עוקצת בחזרה

עצובים אך אוהבים: משפחת המלוכה נפרדת מהארי ומייגן
  הנסיך הארי ומייגן מרקל צילום: shutterstock By ComposedPix

בינואר האחרון הכריזו הנסיך הארי ומייגן מרקל כי הם לוקחים צעד אחורה מהמחויבות המלכותית שלהם לטובת עצמאות כלכלית. היה ברור כי מדובר במעין תקופת ניסיון לשני הצדדים וכי עוד לא נאמרה המילה האחרונה.

כעת לאחר למעלה משנה של דין ודברים ארמון בקינגהאם מאשר כי הדוכסים מסאסקס לא "ימשיכו באחריות ובחובות הכרוכים בחיי שירות ציבורי" מה שאומר גם שלילת תארים מסוימים מבני הזוג ביניהם תארי הכבוד הצבאיים של הנסיך הארי וחסויות מלכותיות, שיופצו מחדש לחברים העובדים במשפחה המלכותית

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Royal Family (@theroyalfamily)

בהצהרה נאמר כי "בהתרחקות מעבודת משפחת המלוכה אין אפשרות להמשיך באחריות ובחובות הנלוות לחיים של שירות ציבורי" וכי על אף הצער שבני המשפחה המלכותית חשים, בני הזוג הפורשים עדיין "נשארים בני משפחה אהובים מאוד"

נראה שעל אף שמדובר בהחלטה של בני הזוג, הם נפגעו מהניסוח שכן דוברם של הדוכסים אמר: "כפי שמעידה עבודתם בשנה האחרונה, הדוכס והדוכסית מסאסקס נותרו מחויבים לחובתם ולשירותם בבריטניה ובעולם, והציעו את המשך תמיכתם בארגונים שהם ייצגו ללא קשר לתפקיד הרשמי" הוא אף הוסיף בעקיצה "כולנו יכולים לחיות חיי שירות. שירות הוא אוניברסלי."

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מיגן מרקל מגעילה...
שרביט | 22-02-2021 11:47
מיגן מרקל מגעילה
2
הוא עוד יחזור...
איה | 28-02-2021 8:24
הוא עוד יחזור לממלכה
3
אני גם חושבת...
מממ | 03-03-2021 23:25
אני גם חושבת שהוא יחזור כגרוש