אז אחרי שהלהיט "מי זאת" של אנה זק כבש את תחנות הרדיו ולאחר הצעות מחברות סלולר שביקשו לרכוש את השיר לטובת קמפיינים, התקבלה החלטה רשמית וזק מכרה את הלהיט שלה לרשת האיפור סקארה.

אם הקשר בין אנה זק לרשת האיפור מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, זק משמרת גם כפרזנטורית של המותג.

כמה זק הרוויחה?

עם להיט גדול מגיע גם צ'ק גדול. סקארה שילמה חצי מיליון ש"ח בעבור רכישת הלהיט החדש ובכך רושמת שיתוף פעולה כפול בין הרשת לכוכבת הפופ.

(צילום: שי תמיר)

זק שחררה רק לפני כשלושה שבועות את "מי זאת" וכבר עכשיו זכה השיר ל3.8 מיליון צפיות ביוטיוב, ומככב במקומות הראשונים במצעדים בכל פלטפורמות המוסיקה. במקביל, הגיעו עשרות הצעות מגופים וחברות לרכישת השיר, ביניהם: חברות סלולר, מותגי אופנה ומותגי מזון.

כזכור, בשיר החדש חשפה אנה זק את מספר הטלפון שעד לא מזמן שימש אותה באופן אישי.

רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת", הכולל סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, פעילות בסניפי הרשת, פעילות בדיגיטל, ברשתות החברתיות  ואירועי יח"צ לרגל השקת מוצרים חדשים.

מאנה זק נמסר: "סקארה ואני חוגגים כמעט שנתיים של שיתוף פעולה כיפי ומוצלח, והם מזמן הפכו בשבילי לבית. אני שמחה ונרגשת מעליית הפרסומת לטלוויזיה – מרגיש חגיגה כפולה בשבילי".

אנה זק, כוכבת פופ, זמרת, ושחקנית, בעלת אינסטגרם המונה 1.4 מיליון עוקבים וטיק טוק בעל 5.1 מיליון עוקבים. נחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות.