כוחותינו הרסו את האנדרטה לזכר יהודה דימנטמן הי"ד - סרוגים

כוחותינו הרסו את האנדרטה לזכר יהודה דימנטמן הי"ד

כוחות צה"ל הרסו והחרימו את האנדרטה לזכרו של יהודה דימנטמן הי"ד שנחנכה במקום הרצח סמוך לחומש. אישתו הגיבה: "אם אנדרטה לנרצח לא לגיטימית - מוחמד מקבל מוטיבציה לקחת סכין"

author-image
כוחותינו הרסו את האנדרטה לזכר יהודה דימנטמן הי"ד
  האנדרטה (צילום: חומש)

כוחות צה"ל הרסו והחרימו במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) את האנדרטה לזכרו של יהודה דימנטמן הי"ד אשר נחנכה אתמול במקום הרצח סמוך ליישוב חומש. האנדרטה נחנכה אתמול בטקס מרגש בהשתתפות רבני הישיבה ובני משפחת דימנטמן.

עוד באותו נושא

צפו: נהרסו בתיהם של שניים מרוצחי יהודה דימנטמן הי"ד

בתגובה להרס ולהחרמה, אומרת הבוקר אלמנתו של יהודה אתיה דימנטמן כי "לפני כחצי שנה הערבים הרשעים גדע את חייו של יהודה בצומת יהודה. היום, עוד לפני שהתייבש הדיו מהאנדרטה שהקמנו אתמול לזכרו של יהודה צבא ההגנה לישראל גדע גם אותה. 200 הריסות בתי מחבלים (סליחה, קומות מחבלים) לא יעזרו אחרי פעולה מתרפסת כזאת. אם היהודים בעצמם אומרים שחומש לא שלהם, ושאפילו אנדרטה לנרצח לא לגיטימית בעיניהם, אז מוחמד מקבל היום כח ומוטיבציה לקחת סכין ולנסוע לתל אביב.

האלמנה: "האם גנץ יבקר גם באנדרטה לזכר החייל היהודי?"

גנץ ביקר הבוקר בהודו באנדרטה לזכר החייל ההודי שמסמלת את מורשת הבטחון של הודו. האם גנץ יבקר גם באנדרטה לזכר החייל היהודי שמסמלת את מורשת הבטחון של מדינת היהודים?", הוסיפה אתיה.

נזכיר כי אתמול הקימו בית ישיבת חומש יחד עם משפחתו של יהודה דימנטמן הי"ש אנדרטה חדשה לזכרו. האנדרטה הוקמה במקום הרצח בסמוך ליישוב חומש ע"י תלמידי הישיבה, בצומת שמאז הרצח מכונה 'צומת יהודה'. האנדרטה שהוכנה ע"י ישיבת חומש, עוצבה צורת מגן דוד עטור בדגלי ישראל אליה מוצמד לוח זיכרון שהוכן לזכרו של דימנטמן הי"ד.

דימנטמן הי"ד (באדיבות המשפחה)

ישיבת חומש מסרה הבוקר: "ממשלת ישראל ממשיכה לבזות את זכרו של יהודה. מאז הרצח הממשלה רודפת את חומש בצטרה אובססיבית. ההרס הלילה הוא פרס נוסף לרוצחים, מי בממשלה יתעורר וישים סוף לרדיפה?", שאלו בישיבה.

אתמול, ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע כהן, בירך על הקמת האנדרטה לזכר תלמידו "התרגשות גדולה לעמוד פה ולהקים מצבה לזכרו של תלמידנו יהודה הי"ד. אנחנו זוכים להקים כאן אבן חזקה שאף אחד לא יעיז לפגוע במקום הקדוש הזה. הישיבה תמשיך לצמוח ולעלות, נמשיך להיות כאן ולהקים פה חיים יהודיים, וזה הזכר האמיתי לזכרו של יהודה, יש כאן בית מדרש של תורה, חיים של ישיבה ומשפחות שגרות כאן, וכל זה מכוחו הגדול של יהודה, ואת זה אנחנו נמשיך בעזרתו של עם ישראל שלעולם לא יוותר על המקום הזה.

"עם ישראל חי", אמר הרב אלישמע כהן בטקס חנוכת האנדרטה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הכי קל וקיטשי...תוקעים...
נו, מה חדש ? | 02-06-2022 14:08
הכי קל וקיטשי...תוקעים אנדרטה ומצפים שאיש לא ייגע בה כי זו אנדרטה. האם מישהו יעז להקים ללא אישור אנדרטה בלב ירושלים או בלב תל אביב ? פועלים בכוח וכשהצבא הורס - בוכים כילד קטן ומפונק. עם כל הכאב על הרצח ועם כל הכבוד למשפחה, הגיע הזמן להפנים שיש חוק, יש כללים, ויש שילטון שצריך לקבל את אישורו. איוש זה לא המערב הפרוע.
2
זה כבר מזמן...
שלטון פקידים | 03-06-2022 1:57
זה כבר מזמן לא כוחותינו,זה כוחותם! דחוף לרצוץ את ראש הנחש