גנץ נגד הפלסטינים: "תחקיר שקרי, נותנים גב לטרור" - סרוגים

גנץ נגד הפלסטינים: "תחקיר שקרי, נותנים גב לטרור"

שר הביטחון תקף את התחקיר של הרשות שמצביע על כך שהעיתונאית שירין אבו עאקלה נורתה מירי צה"ל: "כל טענה שצה"ל פוגע בכוונה בעיתונאים או בבלתי מעורבים היא שקר גס ובוטה"

author-image
גנץ נגד הפלסטינים: "תחקיר שקרי, נותנים גב לטרור"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

שר הביטחון בני גנץ מגיב לדו"ח הרשות הפלסטינית הטוען כי העיתונאית שירין אבו עאקלה מתה מירי של קליע צה"ל.

"מדינת ישראל מצרה על מותה של שירין אבו עאקלה, צה"ל מבצע תחקיר בנושא בכדי להגיע לחקר האמת", אמר גנץ. "כל טענה שצה"ל פוגע בכוונה בעיתונאים או בבלתי מעורבים היא שקר גס ובוטה. צה"ל פועל מול טרור רצחני, שגבה בשבועות האחרונים את חייהם של 20 בני אדם".

עוד באותו נושא

גיבורה לאומית: כך הפכה שירין לסמל "הכיבוש"

"רבים מהטרוריסטים יצאו מאזור ג'נין, שהוא האזור בו אירע האירוע המדובר. אנחנו פועלים תמיד, תוך התמקדות בפגיעה בטרוריסטים והימנעות ככל שניתן מפגיעה בבלתי מעורבים. כך נמשיך לעשות. תחקירים והפקת לקחים לא מבצעים במסיבות עיתונאים, אלא בחדרים הסגורים, ותוך העברת מידע. למרות פניות רבות של הצד הישראלי, הפלסטינים מסרבים לשתף פעולה, מה שמעלה את השאלה האם הם באמת רוצים להגיע לחקר האמת. גם כיום אני קורא לרשות הפלסטינית להעביר לידינו את הקליע ואת כלל הממצאים. אנו מוכנים ונכונים לקיים תחקיר בשיתוף גורמים בינלאומיים גם כעת".

"מי שמאמין לעצמו, לא מפחד. מי שיודע שהוא פועל מול הטרור, ונמנע מפגיעה בבלתי מעורבים, רוצה לדעת את האמת, ולחשוב מה ניתן לעשות בכדי לשמור על חיי אדם. החקירה החד צדדית, והניסיונות להאשים את חיילי צה"ל בפשעי מלחמה תוך קידום תחקירים שקריים כמו זה שפורסמו ברשת CNN, פוגעים ביכולת להגיע לשקט וליציבות באזור, ונותנים רוח גבית לטרור. צה"ל הוא צבא מוסרי. אני נותן ללוחמיו את כל הגיבוי וגאה לעמוד בראש מערכת ביטחון שפועלת בכל מקום ובכל זמן, במטרה להגן על אזרחי ישראל"

כזכור, הרשות הפלסטינית הודיעה מוקדם יותר היום על ממצאי התחקיר שלהם אודות מותה של העיתונאית שמצא כי היא מתה מירי קליע של צה"ל, לאחר שלכאורה שניסתה לברוח תוך כדי הירי. כמו כן, שבו והדגישו הפלסטטינים כי אין בכוונתם למסור את הקליע לידי ישראל, וגם שבכוונה לא יפרסמו תמונה של הקליעעל מנת שישראל לא תשמש בזה כדי להוכיח את טענותיה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גנץ, חסר החוליות "תוקף" ועושה את ההפך הגמור!
א | 26-05-2022 20:19
גנץ, חסר החוליות והיכולות תוקף, ובאותה נשימה עושה לגיטימציה לאבו מאזן כרודף שלום... גנץ מתכוון שוב לנסוע לאבו מאזן ברמאללה, לאחר שעשה זאת לפני זמן קצר, ולאחר שהזמין את אבו מאזן לביתו בארץ כשהוא מכריז על ישראל והפלסטינים כשני צדדים שווים השואפים לשלום...