המגיש ואיש הרדיו אמיר איבגי, בחר לסיים היום את תכניתו בגל"צ ברוח החלטת בית המשפט לפיה אמירת 'שמע ישראל' בהר הבית אינה מהווה עבירה פלילית.
עוד באותו נושא
החלטה דרמטית: מותר לומר שמע ישראל בהר הביתגיא עזרא

בדקות האחרונות לשידור אמר איבגי: "פינינו לנו כמה דקות. מותר שמע ישראל בהר הבית, אסור שמע ישראל בהר הבית. ברדיו מותר שמע ישראל".
בשלב הזה השמיע איבגי למשך שתי דקות אמירה המונית של שמע ישראל וקבלת עול מלכות שמים. כך זה נשמע:
איבגי| צילום: אמיר איבגי. מתוך גל"צ
תגובות
אין דברים כאלה ...וואו מרגש...כל הכבוד