סוף עצוב.
יחידת הכלבנים לישראל מעדכנת, כי בתום חיפושים נרחבים אחר הנעדר אלעזר מנחם זיו, הלילה הוא אותר כשהוא ללא רוח חיים.
עוד באותו נושא
נעלם לפני 53 ימים: נוסעים למירון? חפשו את הילד הזהחדשות סרוגים

אלעזר מנחם זיו ז"ל – תושב פתח תקווה כבן 20 – יצא מביתו לפני שמונה ימים ומאז נעלמו עקבותיו. הלילה, כאמור, צוותי החיפושים וההלה נאלצו להודיע על מותו.

נעדר בחוף אשדוד 3.6.20| צילום: חיפושים אחר נעדר. ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)
מהיחידה נמסר: "יחידת יכ"ל פעלה ברציפות מאז יום שישי, לילה ויום, תוך הפעלת מיטב האמצעים. אנו משתתפים בצער המשפחה, ומוסרים את תנחומינו הכנים".





תגובות
ברוך דיין האמת עצוב...
העגלה המלאה זורקת משקל עודף הצידה, ילדים שרק מחפשים הכלה ואהבה נזרקים ככלי אין חפץ בו
המשטרה חזקה על חלשים.פחדנים!!!הם והפרקליטות גרועים מהעולם התחתון,זדורוב וברנס ועוד כמותם חפים מפשע יושבים בבתי סוהר כי אילצו אותם להודות. הרוצחים מסתובבים חפשי וחפים מפשע יושבים בבתי סוהר.האמת לא עומדת לנגד עיניהם,אלא סגירת תיקים.
מה הקשר?? הבנאדם אמר בדיוק את האמת.בשביל זה את רוצה שהוא יצטרף למשטרה!?
אם אתה כל כך מוכשר ואמיץ תצטרף למשטרה או לפרקליטות אתה בטוח לא תסגור סתם תיקים ותתפוס את כל הפושעים. סתם גיבור מקלדת!!
מתאבד אם התאבד זה פוגע ברבנים. ואסור לקבור אותו בחצר.
אני מניחה שידך בדבר רצח ועדין לא עלו עליך ספר לנו את מי רצחתה כי אתה עדין מסתובב חופשי. יש לך המון אינפורמציה